Zwanger of niet zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mintgroen, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mintgroen, 8 jul 2016
    Laatst bewerkt: 8 jul 2016
    vorige maand heb ik een andere pil voorgeschreven gekregen, wegens tussentijdse bloedingen en korte menstruaties van maar 1,5 tot 2 dagen. Overigens ben ik 6 maand geleden bevallen, misschien dat het daar nog mee te maken heeft.

Door drukte/stress en moeheid ben ik twee pillen in weke twee en de enerlaatste pil in week drie vergeten. Ik kreeg zondag oudbloedverlies en maandag was het normaal. Dinsdag was het over, toen heb ik een test gedaan, daarna kreeg ik s middags wat helderbloedverlies met een klein donker stolseltje (het was niet meer als een maandverbandje en het hield meteen op). De testen in de bijlage zijn van (boven naar beneden) dinsdagochtend/dinsdagavond/woensdagochtend/donderdagmiddag/vanochtend en van net. Als je de foto van de stolsel niet wilt zien dan moet je de bijlage niet openen, want ik kan er niet goed uithalen of het een stolsel is of iets anders. Overigens ben ik constant moe en misselijk. Vanavond moet ik weer de eerste pil van de nieuwe strip innemen. Aangezien ik tuurstreepjes zie en een "niet zwanger" test weet ik niet wat er aan de hand is..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      108
  2. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Mintgroen, 8 jul 2016
    Vergeten te vermelden: we zijn niet bezig voor een tweede en hebben momenteel ook nog geen wens daarvoor

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik zie geen streepjes op je testen en denk dat het een stolsel is heb ik ook wel is gehad.

De clearblue moet je niet open maken die streepjes mag je niet bekijken die staan er altijd

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie allemaal overtuigende negatieve testen.Ik begrijp dan ook niet goed wat je bedoelt als je zegt dat je niet weet wat er aan de hand is.
    Volgens mij is je lichaam gewoon een beetje van slag door het vergeten van de pil.

5. Mintgroen

Mintgroen Lid

8 jul 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Mintgroen, 8 jul 2016
    misschien dat het zo iets duidelijker is. Een test van dinsdag en vanochtend. Vage tuurstreepjes zie ik. Maar misschien maak ik mezelf ook wel gek omdat ik er niet aan toe ben

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      60
  6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie niks, wat in jouw geval misschien goed is aangezien je er nog niet aan toe bent.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie nog steeds negatieve testen.Gelukkig maar,in dit geval;)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks en met 3 dagen er tussen zou de kv inmiddels wel duidelijk moeten zijn aangezien die gevoeliger is dan die daar boven ;)

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie ook niks op je testen.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie ook niks.

En bovendien...wil je een vruchtje verliezen of iets dat daarop lijkt, dan zou je al minstens 6 weken zwanger moeten zijn geweest en.....had je dus een duidelijke test in handen moeten hebben en geen tuurtuurtuurstreepje welke er mogelijk wel of niet staat.

Er zijn veel vrouwen die tijdens hun menstruaties danwel pilbloedingen af en toe stolsels in diverse formaten verliezen. Dat heeft niks met een mogelijke zwangerschap te maken. Het is gewoon baarmoederslijmvlies.

11. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zie geen strepen op je testen.
    Zulke stolsels verlies ik ook wel tijdens mijn menstruatie.

12. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Op je eerste foto zie ik op de onderste kvtest wel een streepje..

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Aan de hand van je verhaal en de testen zeg ik niet zwanger!! En dat stolseltje kan gewoon n keer gebeuren!

Deel Deze Pagina