Grrr ik wordt gek. Afgelopen rondes op dag 16 ei gehad. Nu lijkt het maar niet duidelijk te worden. Na ei heb ik temp van 36.9 tot 37.1. Deze ronde heb gisteren de 36.9 aangetikt maar vandaag weer 36.8. Voor ei zit ik tussen 36.3 tot 36.8. Heb ik nu wel of geen ei gehad... en zo ja wanneer denken jullie? @RoGiJuLi ....
Eens met FF, maar je hebt de helft vd tijd niet getempt waardoor het kaartje lastiger is af te lezen. Trouwens voor ei tussen 36.3 en 36.8 is wel erg schommelend! Heb je daar een voorbeeld kaartje van?
Ik heb idd voorafgaande aan ei minder getempt omdat ik dus weet dat na mijn ei temp altijd boven 36.8 is. En soms wordt ik een beetje kriebel van constant temperaturen. Je blijft er zo mee bezig...
In dit kaartje ligt je basaal op 36.6. Hij is wat meer wiebelig in de eerste fase idd. Toen tempte je ook al rectaal, elke dag dezelfde tijd na evenveel slaapuren?
Ik temp idd altijd rectaal elke dag dezelfde tijdstip. Ik moet zeggen dat het laatste soms 30 minuten tot 45 kan afwijken. Maar dat is max. Even heel uren slaap kwam ik dus laatst achter inderdaad.... soms slaap ik wel een uur minder ja. Ik wist niet dat het zo van belang was... Dus daar kan nog een verbeterslag in gemaakt worden. Maar heel eerlijk... Ik wil ook niet dat het temperaturen heel mijn leven overneemt.