Kan de temp echt zoveel verschillen. Ik heb een nieuwe thermometer begin van deze cycles gebruikt( had het idee dat de andere stuk was). Nu is mijn temp veel lager dan de vorige twee rondes. Lag de hoge temp dan aan mijn vorige thermometer? Ook vraag ik me af of de kruis klopt? We hebben vanwege omstandigheden het alleen nog zaterdag gezellig gemaakt. Ik vraag me af of dat genoeg was. Nu ik weer een stijging zie. Mijn ovu testen waren op 13 april avond, 14 april ochtend en avond knallers. Ook is mijn ei (als ff klopt en ovu testen) later gesprongen dan vorige rondes. Op mijn vorige topic zit een slotje, daarom nu een nieuwe. Pfoe....lang verhaal....iemand die mij kan helpen?
Ik denk dat jouw ei pas 16 april was (gisteren dus). Ik vind je basale temp behoorlijk hoog. Was hij met de andere thermometer nog hoger??? Temp je wel rectaal, nog liggend in bed direct nadat je wakker wordt en dagelijks op dezelfde tijd met hetzelfde aantal slaapuren (dus dezelfde tijd naar bed).
Temp was de vorige ronde nog hoger. Ik zal mijn vorige kaartje uploaden. Temp doe ik via de billen, elke dag zelfde uren slaap, direct na wakker worden nog liggend in bed. Als mijn gisteren gesprongen is, dan heb ik de gezelligheid verkeerd getimed. Dan zal dit wel een verloren ronde worden.