Hoi, vandaag ben ik 1 dag voor NOD, vanmiddag heb ik met een kv (2v5) na 10 minuten (dus iets na de officiele afleestijd) heel licht positief getest. Streepje is roze, dus vlgs mij geen indrooglijntje. Omdat ik toch meer zekerheid wilde hebben heb ik nog een predictor early gekocht en die blijft helemaal wit. Verder voel ik me superzwanger, help wat moet of kan ik nu doen? Gr Mama7
Wat ik altijd lees is dat de predictor early totaal niet betrouwbaar is! Dus ik zou morgen of overmorgen nog eens met een kruidvat test testen Heb je foto van de kruidvat?
De predictor vergeten en over 2 dagen nog s met kv testen hopelijk dan binnen de tijd.. Heb je een foto?
Ik zie het streepje ook! Heb hè nog een kv test? Die zou ik morgenochtend gewoon even doen. Succes, maar het ziet er goed uit!!!
Zo zag mijn test er twee dagen geleden ook uit, dag later heb ik CB digitale test gedaan en gaf aan dat ik zwanger was! Ik heb heel goede hoop voor je!
Ik zie ook een streepje! De Predictor Early is een vreemde test. Je kunt hem bijna andersom interpreteren namelijk. Vrouwen die niet zwanger zijn, testen positief en vrouwen die wel zwanger zijn testen negatief! Verder testen mannen positief met deze test en hebben sommigen zwanger kraanwater. Deze Earlytest dus gauw weggooien!
Hoi allemaal, Ik snap er helemaal niets meer van, net opnieuw een kv test gedaan (niet met ochtendurine, want ik moest ze even gaan kopen) en de test is helemaal wit gebleven. Niet zwanger dus??? Heb sinds vanmorgen wat bruin slijmverlies in inlegkruisje, ben bang dat het niet in orde is. Hopelijk kan iemand mij opbeuren met positieve ervaringen. Gr MAma7
Echt even met ochtendurine testen. Dat bruinverlies kan ook nog innestellingsbloed zijn. Zolang als het niet erg rood wordt, is er nog niks aan de hand.
Probeer morgenochtend te testen met ochtend urine, ben je nu al overtijd of nog niet? Dat bruin verlies zegt niets, ik heb twee weken lang voor mijn nod bruin verlies gehad, mijn nod was eigenlijk aankomende zondag, maar ik heb woensdag positief getest, maar dus wel dat bruin verlies, maar dat kan innestelingsbloed zijn.