ik merkte op dat de "one step dipsticks" uit de zwangerschapstest van het merk wondfo waarschijnlijk het zelfde testje is als de 2 voor 5 euro van de kruitvat. is dat zo? hier 2 voorbeeldjes van het verschil tussen de test van het merk wondfo en die van de 2 voor 5 euro Bekijk bijlage 47517
dacht ik ook al zijn erg goede testje die van 2 voor 5 eoro,en ze zijn ook erg gevoellig lees ik overal op deze site
Hmm je zou toch zeggen dat ze hetzelfde zijn, maar dan goedkoper en online te bestellen. 3 stuks voor 4,40 euro zie ik net op internet. Dit is verleidelijk, ik begin onderdeel van het meubelair te worden bij de kruidvat!
Ja dat klopt helemaal! Die testen van het kruidvat zijn van het merk wondfo. Dat staat op de verpakking waar de testjes zelf inzitten. Groetjes Laura
3 stuks voor bijna 4,00 vind ik nogal duur waar ik ze vandaan haal krijg je er voor: Prijzen INCLUSIEF verpakkingskosten en verzendkosten: 3 stuks = 2 euro incl. (0,67 cent per stuk!) 6 stuks = 3,50 euro incl. (0,58 cent per stuk!) 10 stuks = 4,95 euro (0,49 cent per stuk!) 25 stuks = 11,25 (0,45 cent per stuk!) 50 stuks = 19,75 (0,39 cent per stuk!) 100 stuks = 31,25 (0,31 cent per stuk!) en daar worden ook ovulatie testen verkocht voor haast geen geld,neem aan dat dat ook van hetzelfde merk is dus ik neem aan dat dat de ovulatietesten zijn van de kruidvat ps: het is jammer genoeg niet mijn handeltje
is goed,ik heb daar nog ff mee gewacht omdat ik de verkoper eerst wou inlichten over wat ik gepost had en of ze dat wel goed vond. waarschijnlijk ga ik de testjes (later) ook verkopen met goedkeuring van de verkoper hier het linkje van waar ik ze met goede ervaring heb gekocht: http://link.marktplaats.nl/315210476
heb net gemaild ,ben benieuwd! we hebben toch paypal dus zoiets is makkelijke ,snel en betrouwbaar geklaard.
blij dat ik heb kunnen helpen,de kruidvat gaat wel wat klantjes missen nu,nu 10 voor 5 euro maar niet bij de KV
dat had ik wel eerder willen weten hahaha thanks! Ik ga daar ook maar eens kijken scheelt moeite doen (kv zit niet echt in de buurt ) en scheelt geld
Maakt mij niet uit vanwaar de testen komen , als ze doen waarvoor ze dienen ,betrouwbaar dus zijn en de prijs. Je zou gek zijn om dure testen te kopen als je toch meer moet testen. Het geld steek ik liever erna in de babydingetjes
ja weet zelf wel hoeveel testjes er tegenaan gegooid kunnen worden en ook ik steek de rest van het niet gebruikte geld het liefste in mijn kleine