Hoi meiden, Mijn vriend en ik willen graag een kindje, net als iedereen hier. In september ben ik met de pil gestopt. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, gewoon om een beetje inzicht te krijgen. Tot en met gisteren had FF een prachtig kruis gezet bij maandag 2 februari. Voor mij ook logisch. Ik had de dagen voor 2 februari last van pijn en steken in de buik, en pijnlijke borsten. Na die twee februari was die pijn in mijn borsten (even) weg, en de buikpijn ging over in een dof gevoel. Plus dat ik die 2 februari een boel "eggwhite" verloor, iets dat ik tnt elke maand heb zo rond dag 15. Sowieso heb ik elke maand ongeveer halverwege de cyclus ovulatieklachten. Maar nu heb ik al drie keer een temp onder de coverline, en dus heeft FF het kruis weer weggehaald. Die hogere tempen vielen ook wel in een periode dat ik ziek was. Nu heb ik een aantal vragen: 1. Wat denken jullie? Wel of geen eisprong? 2. Kan je wel een eisprong hebben zonder die hogere temp? 3. Kan het zo zijn dat je de ene maand wel en de andere maand geen eisprong hebt? 4. Kan je wel eggwhite / vruchtbaar slijm verliezen zonder eisprong te hebben? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Hey meid, Kan je alleen vraag drie beantwoorden. Het kan idd dat je paar maanden eisprong heb en 1of 2 keer in het jaar niet. Maar dat schijnt normaal te zijn. Gr R
ik neem aan dat je gewoon een eisprong hebt als je vruchtbaar slijm verliest en de bekende ovuklachten hebt.. ff kan ook fouten maken hoor liefs
Ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad. Je kunt idd een eisprong hebben zonder dat je het in je temperatuur ziet. Ook kun je 1 maand geen eisprong hebben. En ook kun je eisprong "klachten" en vruchtbaar slijm hebben wanneer er geen ei springt, dit weet ik doordat ik het zelf zo ervaar...