Dit is mijn temp kaartje ik ben begonnen met temperaturen deze maand vorige maand heb ik een ovutest gedaan die maar op 1 dag positief heeft getest en dus niet langer.. Om meer zekerheid te krijgen ben ik gaan temperaturen.. Ook deze maand weer gewoon een positieve test die maar 1 dag positief is geweest zoals jullie zien... Heb ik nu gewoon toch een eisprong?? Van mijn gyn heb ik de diagnose PCOS gekregen maar ik heb mijn echo's niet gezien... Ik ben toen voor een inwendige echo geweest hij heeft gekeken en ik moest bloed laten afnemen. Toen ik terug moest komen zei hij gelijk heb je internet dus ik zeg ja.. Hij gaf me een link dat ik maar moest gaan lezen wat PCOS was en ik moest maar 40 kilo gaan afvallen. En ben toen weer naar buiten gestuurd.. Stond er een beetje versteld van eigenlijk helemaal flabergasted stond ik weer buiten wist niet wat me overkomen was... Ik heb sindsdien gewoon een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen en ben dus nu gaan testen met ovu testen en temperaturen... Nou volgens mij geven deze toch echt aan dat ik een eisprong heb of niet??