volgens de berekingen heb ik maandag mijn eitje. mijn ovutesten zijn nog steeds negatief, er staat maar een heel licht lijntje op. kan dat kloppen? is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik. groetjes
De berekeningen hoeven niet altijd te kloppen, een lichaam is niet standaard. De een heeft wat vroeger de eisprong, de ander wat later. Ik zou doorgaan met testen. De LH-piek is ongeveer twee dagen voor je eisprong.
idd elke cyclus kan anders zijn... en meestal heb ik een dag voor m'n ei een positieve ovu test.. dus het kan nog
Even mijn verhaal kwijt. En wellicht kunnen jullie even met me meekijken en wat jullie ervan denken. Mijn laatste menstruatie was heel anders als normaal. Het begon met een paar dagen bruinverlies. En vreselijke rugpijn. Geen buikpijn gehad wat ik normaal wel heb. Ma 28 sept bruin temp.37,1 Di bruin temp. 36,7 Wo bruin temp. 37,1 Do menstruatie heel weinig maar wel bloed. temp. 37,1 Vrij beetje bloed temp. 37,3 Za beetje bloed temp. 36,4 Zo beetje bloed temp. 6,1 Ma meer boed temp. 36,9 Di beetje bloed temp. 36,6 Wo bloeverlies weg. temp. 36,5 Omdat ik het moeilijk na te gaan vond wanneer ik nu mijn eisprong zou hebben. Ben ik verder gegaan met temperaturen en ovutesten(sensitest). Ik ben maandag 12 oktober begonnen met testen. En we zijn nu 7 dagen verder. En ik heb nog geen eisprong kunnen ontdekken. Ik moet straks test zeven doen. Ik heb zelfs geen licht streepje gezien. En temperatuur is rond de 36,2/36,3. Wat denken jullie ervan? Ik ben zo bang dat ik geen eisprong heb. Ik zou normaal mijn eisprong al gehad moeten hebben volgens de berekeningen. Temperatuur is na een eisprong toch hoger? Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Groetjes, Sammy
ik dacht ook altijd mijn ei eerder te hebben, maar sinds ik een nu een paar maanden ovutesten gebruik, weet ik dus dat 'ie' later komt. vorige maand op dag 15 een positieve ovutest en deze maand op dag 14...dus dat betekend mijn ei op dag 17 en 16. dus mijn lf is dan maar zo'n 10 dagen. dus meiden, het kan gewoon dat jullie ei later komt hoor dan de berekeningen. die berekeningen zijn een beetje gemiddeld, maar elke vrouw en elk vrouwenlichaam is weer anders. succes meiden!
ik zit nu op dag 14 heb wel de krampjes die bij de eisprong horen net weer een ovutestje gedaan en hij is donkerder aan het worden, dus denk ik een van de dagen wel een positieve test te hebben. hoop ik dan toch
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met de ovutesten. Zaterdagavond een heel licht paars streepje en gisteren en vrijdag niks heel vreemd aangezien ik vandaag of morgen mijn ei zou hebben.... snap er niks meer van.
hier ook, de streepjes worden iets donkerder maar zeker nog niet positief. ik blijf nog doortesten, want dacht vandaag ook mijn ei te hebben. strak moet ik wel naar het ziekenhuis en worden onder narcose mijn boventanden getrokken en krijg ik nieuwe tandjes. ben deze avond al terug thuis hoor
thanks, hoop alleen dat het niet zo pijnlijk is hehe wil als mijn ei nog komt er toch van kunnen profiteren
Ik moest 12 oktober beginnen met testen. En dan zou ik volgens de boekjes vrijdag 16 oktober mijn eisprong hebben. Na zeven negatieve testen (sensitest) zakte de moed me wel een beetje in de schoenen. Zelfs geen licht streepje te bekennen en een temperatuur die laag bleef 36,3/36,4. Maar vandaag een licht streepje(eindelijk). Een stuk later als dat je hem normaal moet hebben. Vanmorgen een temperatuur van 36,7. Dus ik hoop zo dat de test morgen of overmorgen duidelijker word. Ik was zo bang dat ik geen eisprong zou hebben. Die verhalen lees je namelijk ook. Het is dus nog even spannend. Maar ik ben nu wel blij dat ik met temepraturen en ovutesten ben begonnen. Zo zie je maar dat je niet alleen van je banner moet uitgaan. Ik ben toch wel van plan om er mee door te gaan. Al is het even vervelend als je niet gelijk je ei ondekt. Nu wel meer kans om mijn eisprong niet te missen.Foto
@ Sammy79 Als jouw temp nu 36.7 was (en hiervoor rond de 36.3-36.4) dan heb je je ei waarschijnlijk gisteren gehad. Temp nog even door en kijk wat je temp doet de komende 2-3 dagen! Temp je wel zoals het hoort? Elke ochtend, zelfde tijdstip (ook in het weekend) en VOOR je je bed uitkomt, dus bij het gaan van de wekker, gelijk thermometer in je billen . Groetjes
Maar hoe kan het dan dat de ovulatietest vandaag pas een licht streepje gaf???? Dan had dat toch eerder moeten gebeuren. Ik snap het af en toe echt niet meer. Ik ga straks voor alle zekerheid nog even klussen. En morgen weer temperaturen en testen. Ik laat het nog wel even weten.
Gisteravond ook nog even getest. En de ovutest was weer iets donkerder. Temperatuur was vanmorgen 36,5. foto
Ik heb nog steeds geen streepje op de testen terwijl ik normaal gesproken toch echt vandaag mijn ei moet hebben, snap er helemaal niks meer van. Heb ook geen pijn in mijn buik of wat dan ook, terwijl ik dat normaal wel heb. Heb wel veel waterige afscheiding dus dat zou betekenen dat mijn ei er toch aankomt... nog maar even doorgaan met de ovutesten!
Hoi Jessie, je moet zeker nog even doorgaan met testen. Ik dacht ook waar blijft dat streepje nu. De ovutesten waren eerst helemaal wit. En bij test nummer 7 kwam er een streepje. Nog niet donker genoeg. Maar ik was al blij dat ik iets zag. En s'avonds was hij nog donkerder. Kijk maar in mijn album. Welke testen gebruik jij? Mijn eisprong is dus een stuk later. Ik ben blij dat ik door ben gegaan met testen. Straks nog een test doen om te kijken of hij nog donkerder is of dat hij al lichter wordt. Succes met testen.