Wel of geen eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liefebees, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb vrijdag een follikelmeting in het zh gehad en er zat toen een eitje van 20 mm.
    Toen ovutesten gaan doen en tempen deed ik al. Zondag positieve ovutest en maandag was hij nog positiever.
    Gisteren was hij negatief. Maandagavond ook echt steken en krampjes gehad aan de linkerkant waar het eitje zat, dinsdag niets meer gevoeld.
    Nu had ik vanmorgen wel een hoge temp verwacht. Hij is wel iets omhoog, maar niet veel..
    Kan mn ei alsnog gisteren gesprongen zijn of had mn temp dan hoger moeten zijn?

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Je temp moet, als ik het goed heb gelezen +0,2 omhoog gaan, dus die eisprong kan er wel degelijk zijn geweest als de temp nu hoger blijft.

Maar jouw temp is altijd al hoog zie ik trouwens.. hmm sorry dan ben ik echt te onervaren!

3. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Mijn temp stijgt ook altijd in stapjes. Dus komt goed :)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Komt wel goed hoor. Je temperatuur stijgt 12-24 na de eisprong. Als jij dus gisteren je eisprong gehad hebt, was de stijging pas net aan de gang toen je de laatste keer meette.

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bedankt voor de reacties! Hopelijk hebben jullie gelijk, ben benieuwd naar mn temp morgenochtend.

Deel Deze Pagina