Dag dames, zit nu een week na onze eerste IUI en al veel last van de bekende kwaaltjes. Weet niet of dit door de utrogestan komt die ik moet inbrengen, maar vind het iig erg spannend! Vannacht erg misselijk geweest en veel last van maagzuur. Vanmorgen in ene tempstijging. Hoop dat ik een mooi kaartje krijg en volgende week een mooie test. Maar was benieuwd wat jullie tot nu toe van mijn kaartje vinden!
Je kaartje ziet er goed uit tot nu toe, mooie stijging en nu hopen dat die hoog blijft Je klachtjes zijn hoopvol, maar ik weet niet wat utrogestan doet.. zit daar ook HCG in net als de pregnyl?
Je kaartje ziet er tot nu toe mooi uit hoor! Er is verder nog niet veel over te zeggen nu, afwachten maar, spannend!
Thanx meiden! Vanmorgen weer een iets hogere temp en eerder getempt dan gister ivm met werk! Ben sochtends ook steeds misselijk. Na mn eten veel maagzuur en boeren. Ik hoop het zo ladies!
Hoi, wat spannend! Kaartje ziet er volgens mij goed uit.. nu afwachten maar. Ik zit vandaag ook op 8dpo, we lopen dus gelijk. Wanneer wil je gaan testen?? Ik denk erover om 31 december te gaan testen. Succes!!
Hihi, ben echt test verslaafd. Denk dat ik vandaag weer een testje waag en mssn morgen vroeg. Nadeel bij mij is dat ik ovitrelle heb gespoten op 18 dec en als ik een streepje krijg of dat dan van mij is of nog van de ovitrelle. Dus pas als het oploopt weet ik dat het van mij is! Spannend, laat je het ff weten?
Temp kaartje ziet er nog steeds mooi uit. Hopen dat je temp hoog blijft! dat zou een mooi begin van 2013 zijn Spannend!
Jammer maar helaas. 4 januari ongi geworden. De 30e ook flinke griep gehad, dus dat heeft de boel bedonderd