Ik ben nu 2 dagen overtijd Heb heel erg last van witte vloed Soms iets dikker soms iets dunner Soms heel veel dan weer niet Vol gevoel in me onderbuik Geen krampen beetje zere borsten Maar nogsteeds witte (action) test Mensen die deze witte vloed herkenen
ik heb helaas heel vaak last van witte vloed..laatste dagen juist minder en wat wateriger ik ga voor me eerste en geen idee wat als zwanger voelt.. ik heb juist wel krampen maar die voel ik al 2 weken.. harde buik ook wel.. rechtereierstok voel ik zo een beetje constant had gevoelige tepels maar die zijn weer weg sinds een dag of 2.. Ander merk test even doen anders? de 2 voor 5 van de kruidvat schijnen super te zijn.. ik test ook al 3 dagen negatief met action, morgenochtend gooi ik een kruidvat ertegen aan
ja ik heb net laatse action test gedaan { zie bij testen topic het topic tuuren jullie even mee } ik ga maandag een kruitbat test halen
Ik had t ook voor mn zwangerschap. Toen ik zwanger was, was t rekbaar rond mn nod. Dat was t enige wat toen anders was.
Ik heb t ook een beetje, nu afgelopen dagen iets minder. Zit nu op dag 44 maar heb eergisteren getest en die was wit. Zal wel een lange cyclus zijn dan, irritant! T kan met zwangerschap te maken hebben, heb ik wel eens gelezen. Maar het kan ook gewoon niets bijzonders zijn. Ik heb altijd wel ietsje.
Had het ook meid en ben vandaag ongesteld geworden hoop dat het bij jou anders uitdraaid veel succes!