Nu al een ruime tijd overtijd en vanmiddag even kv testjes gehaald om morgenvroeg te doen. Ik kon niet meer wachten en toestraks toch een gedaan haha .. Vond de controlestreep wel heel erg licht en toen besefte ik mij dat ik geen 4 maar 3 druppels erin heb gedaan !!! Neeeeeeee wat dom .. Geen 2e streepje te zien ook niet ergens in de verte. Ga er morgenvroeg ook een doen maar denk nu toch eigenlijk wel dat er na zo'n lange tijd wel in de verte een streepje te zien zou moeten zijn.. Pffff wat denken jullie? Kan ik wel een beetje van het resultaat uitgaan of mag ik nog wat hoop houden?
Hoe ver overtijd ben je? Ik hoop echt iets anders voor jou maar ik denk eerlijk gezegd ook dat er dan wel al iets te zien had moeten zijn... Maar anders gewoon morgenvroeg nog eentje proberen...ik duim voor je!
Ben je pas kort gestopt met de pil? Je cyclus is denk ik dan deze maand langer en je NOD dus later... Anders had je al wel n streepje moeten zien inderdaad... Je kan alsnog zwanger zijn hoor, maar dan wel dus korter...
Ja dit is de 4e maand nu zonder pil. Dus misschien indd gewoon een keer een langere cyclus. Het was zo mooi regelmatig de afgelopen 3 maanden dus dan ga je toch stiekem hopen😉 misschien volgende maand maar eens ovulatietesten gaan gebruiken om mijn cyclus wat beter in beeld te krijgen
Dan zou die 3 druppels niet uitmaken. Hier bij overtijd na 2 druppels ging hij al lopen en had een knaller. Dus als je zwanger zou zijn, zou kv echt wel positief zijn nu. Wellicht een latere eisprong? Ben je net van de pil ad toevallig?