Help negatieve test 4 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Visje85, 17 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    dag dames,

Even een vraagje of meer hoop op wijze woorden.
    Ik heb een stabiele cyclus en nog nooit overtijd geweest behalve toen ik zwanger was.
    Op 28-11 mijn vruchtbare slijmprop verloren en daarna volgt mijn ei altijd in 2 dagen. Die dagen ook vruchtbaar rekbaar slijm gehad. Daarna werd dat weer wit. Op 13-14 dec ongesteld moeten worden. Vorige week de hele week krampen gehad tot vrijdag morgen. Maar geen menstruatie en zaterdag en vanmorgen negatief getest met een vroege hcg test.
    Ik snap er helemaal niets meer van. Ben sinds zaterdag tussen 10 en 17 uur misselijk zondag idem en vandaag weer.
    Kan natuurlijk heel goed zijn van het druk maken of de progesteron.
    Maar zijn er misschien meer dames die pas laat positief testen of gewoon zomaar later ongesteld werden?
    Liefs Visje

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Het is goed mogelijk dat je ei niet gesprongen is en dat je daardoor een langere cyclus hebt dan normaal. Het komt bijna niet voor dat je negatief test na 12 dpo en alsnog zwanger bent met de testen van tegenwoordig. Meestal heb je dan een latere eisprong gehad waardoor je denkt dat je overtijd bent maar eigenlijk nog in je lf zit. Ik had normaal ook altijd een super stabiele cyclus en toch ook eens een ei die niet sprong (wel positieve ovulatietest) en dus op NOD pas een eisprong gehad. Werd 2 weken later ongesteld.

Als je klachten hebt, zou je hcg hoog genoeg moeten zijn om op een test te verschijnen. Anders kun je er geen klachten van krijgen. Hoop dat je snel zwanger maar raken!

3. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Bedankt voor je bericht. Ik ga het nog even aankijken. Misschien is bij mij de eisprong ook plots verlaat.
    Had jij toen ook gewoon witte afscheiding en geen vruchtbaar slijm toen hij sprong?
    Wel slopend hoor.
    Misselijkheid kan natuurlijk ook van het drukmaken zijn.
    Als ik over een week of 2 niet ongesteld ben zal ik de huisarts bellen.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je eisprong is waarschijnlijk gewoon verlaat. Is heel normaal. Huisarts hierover bellen is echt niet nodig. Dat zou ik pas doen als je menstruatie een paar maanden uitblijft. Maar als je norm regelmatig bent zal dat niet snel gebeuren.

5. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Thanks. Ik ga gewoon proberen de rust te bewaren.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.890
    18.682
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk toch een late eisprong. Heel vervelend die onzekerheid, Maar zou proberen er niet te druk om te maken. Succes!

Visje85 vindt dit leuk.
  7. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Dames er is duidelijkheid. Vanmorgen ongi geworden. Thanks voor jullie woorden!

Deel Deze Pagina