Iemand enig idee welk merk smal valt? Ik zoek laarsjes voor mijn dochter van 1,5 jaar in maat 22. Maar in de meesten verzuipt ze! Help!
Je kunt het beste naar een goede schoenenzaak gaan en je daar goed laten informeren. Dan heb je zeker weten goede schoenen die goed passen bij je kleintje haar voeten
HIP, lelli kelly, H&M all star model, zitten hier goed. Mijn oudste dochter heeft ook hele smalle voetjes.
giga, twins en shoesme vallen hier goed. maar dan nog niet alle modellen. mijn oudste dochter heeft echt extreem dunne voeten!
Wij zijn naar een speciale schoenenzaak gegaan en thuisgekomen met veterschoenen van Shoesme. Laarzen zijn nog te breed voor haar. Iemand nog een tip voor regenlaarzen? Die vallen vaak zo breed...
Ik zou lekker naar een speciale schoenenzaak gaan en alles goed laten opmeten. Heeft te maken met de wijdte van een schoen. Volgens mij heb je wijdte 1, 2 en 3 dacht ik. Dus echt laten opmeten.
Je hebt van bunnies ( twins en trackstyle) wijdtes t/m 6, die zijn echt breed. 3 is normaal. En dan is het ook nog per merk én model afhankelijk hoe de schoen valt. Ik zag ook al merken die genoemt werden, die smal zijn misschien maar zelf vind ik de stevigheid van een schoen en een goed voetbed heel belangrijk. Vooral in de winter, in de zomer lopen ze nog vaak op blote voeten, slippers of sandalen erbij naast.
Hier ook smalle voetjes. Vandaag net nieuwe schoen gehaald voor haar. De verkoopster had aantal merken voor smalle voetjes voor me gepakt, maar daarvan waren zelfs nog een paar te groot. Heb nu laarzen van develab gekocht. Bekijk bijlage 350728 En deze zijn van giga en die had ze vorig jaar. Bekijk bijlage 350729