dochtertje 2 deed ik verschonen en wat zie ik op de buik allemaal rode vlekjes!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Orchidee26, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Smorgens had ik mijn dochter verschoond en wilde de rompertje iets naar boven halen, en zag dat zei vanaf haar maag tot onderkant buik allemaal rode vlekken had en was een beetje opgezwelt.

Ik heb naar huisarts gebeld en zeiden dat ik even snel langs moet komen met mijn dochtertje, de dokter heeft naar haar buikje gekeken en zei of ze ergens anders ook uitslag had ik zei van niet alleen op het gebied van maag en buik.

Toen heeft de dokter gezegt ze is ook verkouden het lijkt erop dat ze een virus heeft en heeft tijd nodig tot dat het weg gaat, als ze koorst krijgt of de uitslag word erger moet je even weer bellen..

Dit had ze ook gehad toen ze 4-5 maanden oud was toen had ze de rs virus gehad.

Maar dit keer is ze gelukkig actief en heeft geen koorst of diarree niks alleen uitslag op maag en buik gebied...

2. november09

23 nov 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, vervelend als je niet weet wat het is...
    Hopelijk valt het mee en kun je lekker slapen..!!

3. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Mijn zoontje heeft sinds gisteren ook rode vlekken.
    Eerst op zijn romp, daarna breidde het zich snel uit.
    Vandaag ook opgezette en pijnlijke gewrichten...
    Net bij de Huisartsenpost geweest en het is een virus, een kinderziekte...
    Weet niet waar je woont...misschien heerst er hier iets...

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Klinkt een beetje als de 5e of de 6e ziekte (ik haal ze altijd door elkaar) Vooral niet druk maken. Heeft onze oudste ook gehad, als je de vlekjes ziet, is het ergste (als er uberhaupt al ziekte aan vooraf ging) al voorbij.

Sterkte!

5. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Gisteren avond waren de vlekjes nog aanwezig en vandaag is het allemaal weggetrokken gelukkig het is geen kinderziekte, wel een virus maar hopelijk is ze er vanaf....

Groetjes,

Orchidee

Deel Deze Pagina