Bedrijfsnaam gezocht..

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meiden,

Ik ben onlangs weer begonnen met een thuisstudie.. Evenementen organisatie.. Hartstikke leuk, behoorlijk pittig en erg veel werk, maar prima te doen en helemaal mijn ding..

Nu heb ik een tijsdje geleden mijn eerste opdracht ingestuurd en daar stonden een aantal tips bij van mijn docent, waaronder 'bedenk een pakkende bedrijfsnaam en ontwerp een logo.'
    Ook dit zal worden meegenomen in het cijfer van het huiswerk.. Hoe zakelijker en creatiever, hoe beter..
    Nu ben ik sinds die tijd aan het denken over een bedrijfsnaam, maar ik kom er echt niet uit.. Ik wil elk geval niks met mijn naam erin, hou daar niet van en vind het afgezaagd:)

Het gaat om het organiseren van feesten, partijen en evenementen, dus behoorlijk breed.. Iemand suggesties? Wil hopelijk volgende week weer een opdracht insturen en het zou fijn zijn als ik kan laten zien dat ik idd met haar tips aan de slag ben gegaan..

Alvast bedankt..

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn vriendin heeft ook zo'n bedrijf, zij heeft de eerste letter van haar naam erin en dan wat ze doet. Ik vind het heel origineel gevonden, maar het ligt er maar net aan hoe je heet natuurlijk. Bij haar klopt het van alle kanten, echt goed gevonden dus. Maar ook erg moeilijk, succes.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ben nu wel heel benieuwd..

Vind het echt enorm moeilijk.. Het is ook een behoorlijk breed zoekgebied natuurlijk.. Als het nu om alleen bruiloften zou gaan, dan weet je in welke hoek je het moet zoeken, maar ik heb nu echt geen idee.. ben best creatief, maar niet hierin..

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    The funfactory?

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    On the move;) Je bent altijd in beweging/bezig met het organiseren dus vandaar.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    The funfactory is wel heel leuk, maar weet niet of dat erbij past zeg maar..

On the move is wel iets om over na te denken..

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Iets met 'no limit' erin? Lijkt me trouwens een superleuke studie!

8. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik zou eerst nadenken over je kernwaarden. Dus welke drie of vier woorden beschrijven jouw bedrijf het beste en waarmee onderscheid jij je. Bijvoorbeeld: flexibel, gepassioneerd, doorzetter enz. Als je die woorden hebt kunt je makkelijker een naam en logo verzinnen dat daarbij past.

Deel Deze Pagina