Mischien stomme vraag maar zitten er levertijden op boxen ? Of kan je dr 1 uitkiezen en meteen meenemen ? (babay-speciaalzaak)
heb de onze van marktplaats gehaald, ziet er bijna als nieuw uit en was maar 35 euro (nieuw 180). Geen levertijd dus. Gewoon elke weekend marktplaats kijken en toen er iets tussen stond naar wens gereageerd en gelijk de volgende dag opgehaald. misschien een tip. De meeste mensen zien helemaal niet dat ie niet nieuw is.
Er werd gezegd dat er op onze box een levertijd van 6 weken zat, maar met 4 weken belde ze datie binnen was... Bopita Bokki hebben we...
Haha, ook marktplaats, een Bobita, zo'n ronde box.Nieuw iets van over de 200 euro, ik had hem voor 50 euro, en als nieuw!Meteen ophalen.
Heb ook een box via marktplaats gekocht, 30 euro voor een box met lade, 2 mooie box kleden en speeltjes erbij.
Meteen meenemen. Ook een Bopita. Model weet ik niet in ieder geval een extra hoge. Was bij een babyspeciaalzaak in Harderwijk.
Ik wacht nog steeds op die van mij ... echt, ik heb er een van mijn schoonzus gekregen. Maar het ligt eraan, als ze ze op voorraad hebben kan je meteen meenemen, zo niet.. dan niet