hier 3 foto's van 30x40 en wat kleinere. het zijn je kids daar mag je trots op zijn! ik vind persoonlijke foto's veel mooier dan een niets zeggende gekochte afbeeldingen
wij hebben een grote van 50 bij 70 van de 3 kinderen samen in zwart wit. en 2 clusters van allerlei lijstjes van de kinderen door de jaren heen. de oudste 2 zijn al puber. ik vind het leuk om vele foto's te hebben. er hangen ook nog gewone schilderijen hoor. ik hou ervan dat er veel aan de muur hangt.
Wij hebben in de woonkamer boven de bank 2 doeken van 40x60 hangen: close-ups van Sil. Vind het echt supermooi In de keuken hangen dan nog 2 doeken, eentje van Sil met papa die je weg ziet lopen samen (op de rug dus) en eentje close-up van Sil met mij. Ik ben gek op foto's in huis! Maakt het levendig. Wij hebben in de gang dan ook een stukje blinde muur met een soort piepschuim 'behangen' en daarop maken we met punaises stukje bij beetje een mega-collage met foto's van Sil (alleen, met opa, met oma, met vriendjes, noem maar op - erg druk, maar superleuk)
Ik zal het ff aan mijn man vragen - da's de handigerd bij ons thuis, haha! Ik PB het je vanavond wel even, ok?
hey mvs doe mij die pb ook even kan ik die vent mij ook aant werk zetten (niet tegen hem zeggen hoor hahaha)
Wij hebben van allebei de foto die op het geboortekaartje stond op canvas laten afdrukken. Ze hangen onder elkaar (50x70).
Wij hebben van ieder een foto van hun gezichtje toen ze 6 maanden waren op canvas aan de muur (samen boven het dressoir) en boven hun speelgoedkast hangt van dezelfde fotoshoot een foto van hun samen in een lijst.
Wij hebben geen foto's in de woonkamer. Wel (abstracte) schilderijen, door mijn vriend gemaakt, van ons allemaal. Ik vind het overigens niet opzichtig of vreemd als mensen een mooie grote foto van hun kind in de woonkamer hebben.
Hier ook geen foto's aan de muur in de woonkamer. Hebben een erg strak ingericht huis. Wel een enorme fotowand in de hal/gang
Ik heb er van allebei de kids 1 boven de eettafel hangen. Waren ze ongeveer een maand of 5, zelfde houding. Leuk om dat verschil te kunnen zien.
Wij hebben 1 kleintje op een kast staan. Misschien komt er nog wel een keertje 1 grote. Maar je moet gewoon doen wat jou mooi lijkt!
Een gezin waar kinderen zijn waar ik geen foto's van de kids zou zien in de woonkamer zou ik persoonlijk een beetje vreemd vinden en erg kaal en emotieloos maar dat is persoonlijk we hebben hier onze trouwfoto in het groot en een familiefoto en ik wil nog een leuke van de kindjes samen..