Rugpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door acnaib, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb nu een weekje last van lage rugpijn die uitstraalt na me bil en naar boven.
    Zeker als ik een stukje gelopen heb 's middags heb ik e last van. Als ik dan zit is het goed.
    Volgens de vk( nu 4 weken geleden geweest) kan dit omen omdat de baarmoeder naar achteren kantelt.
    Nu heb ik volgende week m'n petekindje een dagje uit belooft voor haar verjaardag maar dan willen we dus heel de dag weg + onze eigen 2 kinderen.
    Vandaag ook naar het centrum gelopen met mijn moeder en de kids. Zo'n 2 uur gelopen en dan begint het gedonder.
    Nu zit ik te denken ofdat het wel verstandig is om volgende week dat dagje uit door te zetten want ik wil niks gaan forceren.
    Iemand ervaring of tips/advies?

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Je topic is al van ruim een week geleden maar wilde toch even reageren.

Ikzelf ben bijna 13 weken en begin ook steeds meer last van mijn rug te krijgen :( Heb zowiezo al wel veel gedoe met mn rug gehad en is dus mn zwakke punt.

Bij mij zit t links onder, net boven mn bil. Echt een zeurende pijn :( Vandaag was het zelfs zo dat het wel leek alsof er een mes ingestoken werd. Ik hoop zo dat dit niet verder toeneemt! Ben pas 13 weken en wil ook nog niet zeuren... Haha... Maarja, ik kijk het nog maar even aan, over 3 weken moet ik weer naar de vk en dan vraag ik wel om tips ofzo.

Hoe gaat het inmiddels bij jou?

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    He enige tip die ik voor jou heb is rustig aan doen.
    Als je de stad in wilt, prima ga dan af en toe even je rust nemen door op een bankje te gaan zitten.
    Of ergens wat gaan drinken.
    Niet te veel in 1 keer doen, af en toe eventjes je rust nemen.
    Rustig lopen, niet een stevige pas.

succes!

Deel Deze Pagina