De eerste verjaardag hebben we enorm groot gevierd. Nu wil ik de tweede verjaardag gewoon lekker klein houden en 3 kindjes van zijn leeftijd uitnodigen om hier te komen spelen. Alle 3 zijn jongetjes waar hij zo goed als mee opgegroeid is en waar hij ook leuk mee kan spelen, niet geheel onbelangrijk Ik wou ze hier in de middag laten komen en ondanks dat mijn zoontje de wereld aan speelgoed en kleurboeken heeft, vraag ik me toch een beetje af wat ik die kids verder kan laten doen? Moet ik ze gewoon lekker laten spelen en gewoon hun gang laten gaan? Heeft iemand hier nog leuke ideeën m.b.t. activiteiten die ze kunnen doen? Misschien wat kleurplaten printen van elmo (dat komt op zn taart)? Verder nog bruikbare tips? Ben zelf echt zo inspiratieloos als maar kan, ondanks mijn goede vriend pinterest
Blaas een aantal ballonnen op. Plezier voor tien. Een stuk behang, wasco en kleuren maar stoepkrijt is ook leuk En gewoon lekker laten spelen met het speelgoed wat je zoontje heeft Verder zou ik het gewoon niet te lang doen is het met of zonder papa en mama's?
Blauwespeen Bedankt! Het idee is zonder papa en mama's, maar als die willen blijven is het ook prima. Deze 3 jochies die we uitnodigen zijn bijna familie te noemen en komen hier wel vaker zonder ouders spelen Ons huis is ook niet zo heel groot en het is dus al snel teveel. Ik laat ze denk ik gewoon lekker hun gang gaan en laat ze gezamenlijk wat kleuren En indd niet te lang!