Ontzettend moe en bevallen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Hope123, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi,

ik ben rond 26.05 uitgerekend en al een poosje wat moeier dan normaal maar dat hoort erbij. Nu sinds gisteren zo onwijs moe niet normaal. Slaap snacht juist iets beter, normaal ga ik er nog al eens uit een paar uur snachts als ik wakker lig maar zelfs daar heb ik de puf niet eens meer voor en overdag ben ik kapot, zou het liefst de hele dasg op mn bed lggen maar heb nog een kleine van 2,5 rondlopen. Hij gaat twee halve dagen naar het kdv dan slaap ik ook bij (of iig liggen op ebd rusten) en morgen breng ik hem maar naar oma want trek het echt niet meer...vindt dat zo lullig voor hem en mezelf (terwijl zich bij om prima amusrrt natuurlijk) maar vraag me ook af hoe je zo een bevalling in moet gaan...pffff

2. Bri

Bri Niet meer actief

Komt goed hoor!
    Ik was ook zo helemaal op aan het eind van de zwangerschap, zeker bij de tweede. Maar toch, toen het eenmaal zo ver was, had ik energie genoeg. De bevalling ging erg voorspoedig en het herstel was veel sneller dan na de eerste.

Probeer alle rust te nemen die je krijgen kunt. Prima wat je doet, dus. Besteed wat quality time met je peuter (samen boekje lezen, knutselen of puzzelen, of juist kletsen en zingen) en laat het stoeien en rennen maar even aan anderen over.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik weet dat ze hier in het ziekenhuis nog wel eens zwangeren 1 nachtje opnemen.

Die krijgen dan slaapmedicatie en kunnen dan 1 goede nachtrust hebben, zodat ze niet helemaal uitgeput de bevalling in gaan.

Misschien eens met je verloskundige overleggen ???

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hier ook erg moe, slaap slecht want alles doet pijn onderhand, lig echt niet meer lekker in bed. Tussen de middag ga ik ook met peuter mee naar bed en probeer zo rustig mogelijk aan te doen, en toch enorm moe, pfff. Ik hoop dat ik vannacht weer een paar mooie uurtjes pak!

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    als je 's nachts goed slaapt kun je voor de rest niet zo veel meer doen.

Opnemen in het ziekenhuis doen ze als je 's nachts geen oog meer dicht doet door bv bekkenpijn oid.

Pak je rust wanneer dat kan verder geen tips

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En laat eventueel je bloeddruk een keer extra controleren. Die extreme vermoeidheid was bij mij ws het gevolg van een hoge bloeddruk. Tweede zwangerschap was een stuk minder zwaar, veel minder moe.

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Dank voor de reacties. Er is weinig aan te doen en opnemen doen ze niet zomaar, heb het aangegeven gisteren maar het hoort erbij zegt ze. Vandaag weer zooo moe, nu is kleine naar kdv dus beetje op bed gelegen en nu op bank, hopelijk vanaf weer wat meer rust! Wil morgen graag gaan zwemmen met de ukkepuk! Iedereen suc6 verder!

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Bij mijn eerste sliep ik weinig de laatste 2 maanden. 3 dagen voor de bevalling al helemaal amper omdat het "rommelde". Je zult versteld staan hoeveel kracht je nog uit je lichaam kunt halen bij je bevalling. Ik kreeg van de vk een tip mee maar weinig gebruikt: 2 asprines en een warm glas melk voor het slapen gaan. Ik lust geen warme melk trouwens maar heb het geprobeerd en het hielp enigzins. Wilde dit alleen in het uiterste gebruiken want ik gebruik al amper medicijnen.

Deel Deze Pagina