ik heb een vraagje sinds een week lekken me tepels opzich voor al savonds ik weet dat er zoogcompressen voor zijn maar wat nou als je haast nooit een bh draagt
dan zou ik toch een meegroei bh ofzo aan doen het is nu juist extra belangrijk om een bh aan te hebben vanwege de steun. verder tegen het lekken is niets te doen dus ja wil je toch vrij overal naar toe kunnen gaat etc moet je toch aan de compressen
En wat misschien ook wel tijdelijk lekker zit van de hema zijn de Light Sportbh's. Die heb ikzelf een tijdje als zwangerschapsbh gedragen.
Hoi, Ik heb ook zoogcompressen in mijn bh, maar als ik die in mijn meegroeibeha stop dan zie je dat zitten! Dus ik heb maar een grotere maat bh gekocht met voorgevormde softcups, dan zie je er niks van! x Roosje
ja mijn tepels lekker ook al vanaf weekje 22 ofzo maar ik heb het niet zo erg dat ik zoogcompressen nodig heb
ik heb gewoon een wattenschijfje in mn bh. ik lek al vanaf week 20 wattenschijfjes zijn veel goedkoper dan zoogcompressen en werken net zo goed.
Watjes zijn idd goedkoper, maar zo duur zijn de zoogcompressen ook niet. 30 stuks voor 2 euro bij 't Kruidvat. Groetjes, Roosje
Ik heb hele goede verhalen gehoord over lilypadz. Ik heb een stukje van internet bijgevoegd: Het nieuwe zoogcompres dat lekken voorkomt. Lilypadz zijn niet absorberend; gaan maanden mee en zijn onzichtbaar onder je kleding. Lilypadz zijn gemaakt van 100% siliconen. Ze zijn herbruikbaar. Elke keer na het wassen, hernieuwt de plakzijde zich. Lilypadz werken volgens het principe: bij lekken helpt het als je even druk op je tepel geeft (met bijv. je arm). De melkstroom stopt dan. De Lilypadz geven continue deze druk, zelfs zonder BH en voorkomen dus lekkage.