Wel of geen gesprek aangaan?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door sweetchocolate, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Sorry, maar ik vind het jammer dat mijn keuze niet wordt gerespecteert.

Jois: Met Jayden gaat het goed. Krassen zijn niet meer te zien.

Blup: Ik zou zeggen, lees het hele onderwerp, dan kom je er zelf achter dat ik niet tot deze beslissing ben gekomen om deze leidster niet meer op de groep te laten werken.

Inmiddels hebben wij een brief van locatiemanager ontvangen. Aan de hand van die brief is mij duidelijk geworden dat er meer is voorgevallen dan alleen dit ongeluk. En dat zij om deze reden is overgeplaatst naar een andere groep.

Sorry dames, voor mijn botte reactie, maar ik heb op dit moment andere kopzorgen en wil geen oude koeien uit de sloot halen. Aangezien er op dit moment andere dingen omtrent de zorg van ons kind spelen waar ik mij op dit moment meer druk om maak (al zal dat ongetwijfeld ook goed gaan komen)

Ik heb geen zin om mijzelf en/of mijn partner te moeten verdedigen. Ik heb daar op dit moment geen energie voor. Jammer dat dit stukje begrip bij jullie niet is op te brengen. Betreurt mij heel erg. Geduigd ook namelijk van erg weinig respect naar de ander toe. Maar goed, jullie ding, niet die van mij.

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

dan moet je het topic laten sluiten ben je van alle gezeur af.

3. misa

misa Niet meer actief

Geheel jouw keuze. :)
    Fijn dat de krassen weg zijn! Hopelijk is er niets ernstigs met je zoontje aan de hand nu. Beterschap iig.

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zou tot de mogelijkheden kunnen behoren ja...

Deel Deze Pagina