wel of geen grotere auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hmm jullie hebben wel gelijk, misschien denk ik ook wel veel te moeilijk. Wij kunnen onze auto wel inruilen tegen een andere auto we zullen er alleen wel bij moeten leggen. En als we dat doen weet ik niet of we genoeg overhouden voor eventueel een vakantie.....Maar goed dat is pas over een jaar. Ik moet eerst maar zwanger zien te raken, en dan kijken hoever we dan alweer zijn. Misschien duurt het wel een jaar (al ben ik altijd heel snel zwanger geraakt) of langer. Misschien hebben we dan ook alweer een spaarpotje erbij....

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoe zwaar is jullie auto nu dan? ik zou gewoon een auto in die gewichtsklasse zoeken...je hebt zoveel verschol daarin.

wijzelf wouden een station maar ik vind dat wat wij wouden te zwaar om dat elke maand zoveel geld aan uit te geven... en ach het past ook wel in een golf 5 dacht ik zo dus bespaart mooi weer. ik ga niet krom liggen voor een auto.
    maar als je de skoda station hebt, die is al veeel lichter dan de gemiddelde station snappie?
    gewoon even rustig rond neuzen!

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Shania waar denk je nou toch weer aan ;)

Je gáát er dus voor??

4. Troelala21

Hoe kom je erbij haha :cool:

5. Troelala21

Onze auto die we nu hebben is een 1600 of 1900. Moet ik ff in de papieren kijken haha.....Ja we hebben de tijd wel even om te neuzen haha....

Deel Deze Pagina