Cadeautip dreumes 16 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veertje84, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hoi allemaal,

Mijn zoon is nu bijna 16 maanden. Hij speelt niet echt graag met speelgoed (knuffeltjes, boekjes, blokjes, poppetjes enz. vindt hij niet interessant). Waar hij zich vooral mee bezig houdt, is spullen (bijvoorbeeld mandarijntjes:) <-- zijn nu favoriet) in een kom doen en dan overschudden in een andere kom enzovoorts.
    Het gekke is dat hij een vormenstoof ook weer niet interessant vindt. Hij speelt er wel eens mee, maar hoogstens 5 minuten.

Ik weet bij god niet wat ik voor kerst voor hem kan kopen....

Iemand een tip?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Niets.. blijkbaar wil jij jou spullen. Kun je hem beter mandarijntjes en B aktes geven dan duur nieuw speelgoed. Hier ook zo'n fase gehad.. met 21 maanden had ze weer echte intresse in haar eigen spullen

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Sorteer kralen, schijven, ballen etc. Van grimms Is geen vormenstof maar gewoon houten grote kralen. Maar dan gewoon veel en in kommetjes met dekseltjes etc. Hij kan veel mee: kleur/vorm sorteren gooien, oprappen etc. Later rijgen.
    Houten knijpertjes van dille kamille bijv. Is Ook zoiets.

Matrjoska is ook goede of dergelijke in en uit elkaar etc.

Leuke voorleesboeken bijv mannetje tak of wegpiraat is top voor die leeftijd.

Dat spelen komt wel dus als je wat wil als cadeau koop gewoon wat 18+ bij duo puzzel janod koffer etc.

Deel Deze Pagina