Hallo, Mijn dochter is 2 jaar en 1 maandje jong en sliep tot voorheen erg goed! Alleen de laatste tijd is het een drama... s'nachts gillend wakker worden en niet meer willen slapen... ze krijst echt alles bij elkaar en maakt de rest erbij wakker... zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??? Zijn er mensen die tips hebben??? Ze heeft nu een lampje op de kamer ik dacht misschien is ze opeens wel bang in het donker... het heeft wel iets geholpen maar nog steeds vaak wakker
Mijn zoontje heeft ook wel eens van die fases. Maar het duurt meestal niet langer dan een paar dagen. Ik denk dat ie dan wat heftiger droomt. Wat hier helpt is even uit bed halen, rustig gaan zitten (op zn eigen kamertje) met klein lampje aan en even troosten/liedje zingen oid. Na vijf minuten leg ik hem dan weer in bed en dat gaat eigenlijk altijd goed.
Hoi, Wat jij zegt heb ik ook gedaan, heb zelf al een uur bij dr in bedje gezeten ff bij haar liggen... ik leg haar ook uit dat ze moet gaan slapen dat papa en mama oook willen slapen maar zodra ik de kamer uitloop is het krijsen... ik heb ook soms echt het gevoel dat ze ergens bang voor is.. of ze heeft idd misschien heel heftig gedroomd... maar deze periode gaat nu denk al een week of 3 a 4 aan...