Wij hebben de milk babykamer besteld van coming kids.. we hebben het hemeltje groen en nog wat spulletjes groen met wit.. maar nu moeten we nog een badset hebben( BeBe-Jou met dat Thermobad).. maar welke kleur? zelf dacht ik eerst aan groen maar m'n vriend vond dat weer te veel groen.. daarna dachten we aan zilver.. maar nu hoor ik van de een dat dat niet uit gaat zien en van de ander dat het wel mooi zou worden.. Ik weet wel dat we het zelf mooi moeten vinden maar wat vinden jullie.. welke kleur zou beter uitzien..?
Ik zou ook voor zilver gaan. Ik heb ze laatst gezien in combinatie met lime groen....Heel erg mooi... Liefs Jeanney
Persoonlijk zou ik niet teveel naar de kleur van het kamertje kijken maar gewoon kopen welke kleur jullie leuk vinden (al is het pimpelpaars ). Gewoon omdat het badje toch maar eventjes op de babykamer staat, tenminste hier is het na de kraamweek gewoon verhuist naar de badkamer (geen gesleep met emmers water, geen natte vloer op de babykamer, etc :wink). Maar als ik tussen zilver en groen zou moeten kiezen zou ik voor de zilvere gaan !
Bij ons staat het badje (Tummytub) gewoon in de badkamer, ik heb geen zin in gesleep met water eerlijk gezegd. Gewoon de douchekop even erin hangen en hij is gevuld. En dan daarna gewoon in bad legen. Wij hebben een wit met grijze badkamer en hebben dus de antractiete standaard van gietijzer en een witte tummytub.
wat ik er zou bijnemen is of de zilver of de groen of de witte of cream hangt er gewoon vanaf hoe hard het bad mag opvallen? wil je dat het niet opvalt neem dan een witte of cream wil je dat het samenhangt met het kamertje neem je groen, denk er wel aan dat elk soort groen weer verschilt en dan moet het wel hetzelfde soort groen zijn als de rest van de accesoires vind ik vind je dat het wat anders mag zijn neem je zilver ikzelf heb een rood bad van bebe-jou, onze accesoires zijn ook rood, roze en oranje en hier en daar wat groen. foto's staan in album
Groen word idd wel heel groen dan he! Wij hebben het zilveren badset maar het is niet echt zilver he... vind het meer tegen het brons aan... wel heel gaaf! Denk dat het wel heel mooi is bij een groen wit kamertje!
Wij hebben veel blauw in het kamertje, en hebben ook het thermobadje van Bebe Jou. Nu hebben we het badje zelf in wit genomen, en de standaard in blauw. Dus dat kun je ook nog doen om het wat 'rustiger' te houden.
Wij hebben t thermobadje Youpie en standaard in room met een roze badzitje. t Kamertje is ook wit/roze.