Bloom kinderstoel, kun je het riempje en het blad tegelijkertijd gebruiken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door prettymum, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Op het kdv waar ik werk gebruiken we de Bloom kinderstoel. We gebruikten deze altijd zonder het blad en schoven hem dan aan tafel.

Nu lijkt het ons voor een van de kinderen fijn om het blad ook te gebruiken. Maar het aanhechtingspunt om het blad vast te zetten is het zelfde aanhechtingspunt als dat voor het riempje.

Zonder riempje willen we hem niet in de stoel zetten. En als het riempje vastzit kun je het blad niet goed vastzetten.

Is er een manier om beide te doen? Zelfs met de gebruiksaanwijzing kwam ik er niet uit maar het lijkt me dat dit toch mogelijk moet zijn bij zo'n dure stoel. Het is toch de basisveiligheid.

Wie heeft er zo'n stoel? En lukt het jullie wel, of lopen jullie tegen hetzelfde probleem aan?

2. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dat kan zeker! Je moet volgens mij eerst het dingetje van het tuigje er in schuiven en daarna het schuifje waar je het frame van het tafeltje mee vast klikt. Je moet dan volgens mij wel van het tuigje een stukje er af halen. Daarmee sluit het zonder tafeltje goed af, maar die moet er met tafeltje wel af, anders past het niet. Het dingetje van het tuigje past dan precies in het dingetje van de tafel en ook in het bevestigingsdeel.

Wel wat lastig uit te leggen zo :-D.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja het schuifje van het tuigje moet je ervan halen, dan het tuigje in dat schuifje van het blad doen en erin. Klaar is Kees!

4. prettymum

prettymum Niet meer actief

Top! Ik wist dat het toch wel zou moeten kunnen. Maar nu weet ik ook hoe. Bedankt!

Deel Deze Pagina