Wel of niet kopen? Maxi CSI is grijs. Snoozebaby Wikkeldoek past erin. Verwacht onze dochter over vier weken..
Hier wel er 1 in de zomer gehad ter bescherming tegen het zweten. Maar zo'n ding kan je altijd nog kopen toch? Niet iets wat noodzaak is en perse ge kocht moet worden voordat het geboren is. Gewoon kijken hoe het gaat zonder en anders is hij zo bijgehaald.
Hier al tijd eentje gebruikt. Idd niet echt nodig als je nog een wikkeldoek of voetenzak gebruikt maar later als je kindje zonder zit super handig. Laatst moest dochter overgeven en ipv de hele hoes van de maxi cosi af te moeten halen (wat een heidens karwei is) alleen de badstoffen hoes. Ik heb trouwens gewoon een nephoes gekocht, ik vind die van maxi cosi veels te duur!
Hier gaan wij er wel een aanschaffen, om 2 redenen. we lenen de maxi-cosi van me broer en die hebben een dochter en een roze maxi-cosi en wij krijgen een mannetje dus das een beetje zielig. En hun hebben een maxi-cosi waarvan de stof helemaal is gaan pluizen dus ziet er niet meer mooi uit.
Ik heb hem niet gekocht. De hoes van de maxicosi zelf kan ook gewoon in de was. En ik moet zeggen dat heb ik maar 1x hoeven doen. (toen had hij zijn koekje lekker uitgesmeerd in zijn maxi cosi)
ik heb ook nooit een hoes gehad en heb Tycho er tot 9 maanden in vervoerd en er zit geen vlekje op. Ik ga de hoes voor dit beebje ook niet in de was doen. Hij staat nu in plastic zak op de babykamer en ge morgen hem eruit halen om hem nog ff te luchten. Dus voor dit beebje vind ik het ook overbodig. Je zou ook nog kunnen overwegen om het als kraamcadeau te vragen voor als iemand aan jullie vraagt of jullie wat weten om te geven, hoef je hem zelf niet te kopen en voor een ander is het leuk om iets te geven wat je echt nodig hebt. xxx
Ik heb een kruidvat hoesje van een paar euro, maxi cosi is nu nog heel mooi. Nu denk ik niet, zal eerst een wikkeldoek gebruiken en daarna kijk ik wel(of ik moet ze weer zien bij de kruidvat voor een paar euro, koop niet zo'n duur ding iig). Oh we hadden een blauwe vandaar dat ik hem niet weer ga gebruiken!
Onze zwarte cosi is een beetje verkleurd door de zon.. dus ook al krijgen wij een winterkindje.. bij ons gaat er een hoesje in En vind het makkelijker te wassen dan de hoes van de cosi zelf trouwens
hier een zwarte maxi cosi voor onze zoon en nu een dochter op komst, dus een roze hoes erin gekocht, gewoon prenatal merk. Verder heb ik wel op mijn kadootjeslijst de snooze baby roze staan, vind hem geweldig en heb er al veel positieve dingen over gehoord, en als ik hem niet krijg koop ik hem zelf voor de winter, is toch wel lekker warm.
Ik heb een blauwe hoes van kruidvat. Bij het spugen ideaal! Ze zijn nog wel eens bij kruidvat te koop. En nu is er magazijnopruiming en heb ik ze weer gezien.
Oeh juf dan ga ik ook ff kijken, die dingen zijn idd handig. TS ik heb nog een donkerblauwe liggen mocht je m graag willen, kan wel in een enveloppe.
Hier geen hoes. Nooit nodig gehad Al heb ik er wel naar gekeken en dan gewoon de neppe variant van babydump
@kwabbernoot: het verschilt heel erg per Kruidvat wat er tussen zit bij de magazijnopruiming hoor! Dus je moet net geluk hebben.
ideaal bij spugen of spuitluiers, anders moet je de hele bekleding er af halen steeds en deze vangen de grootste schade wel op!
Hier leg ik er wel altijd een dubbele hydrofiel in, lekkende spuitluiers worden volledig door die hydrofiel opgevangen. En spugen deed ze wel veel, maar altijd over zichzelf en niet over de MC
Vraagje Mijn zoontje is ook zo'n zwetertje en ik weet dat ze die hoezen ook hebben voor de wandelwagen. Werkt zo'n hoes nou echt? Zal wel fijn zijn namelijk. Niet dat we nu nou zoveel zomer hebben, maar ja
De bekleding van mijn maxi cosi lijkt op fleece dus zonder hoes zweet mijn baby de maxi cosi uit. Heb er dus wel een hoes in. Een originele. Vind de pasvorm echt veel beter.