Wij hebben een wiegmatras gekocht bij Prenatal 40x80, de enige soort die ze hebben, van koudschuim meen ik. Inmiddels na 5 weken gebruik is er een soort holletje geslepen waar ons meiske ligt. Heel irritant en niet meer terug te vormen. Zo jammer! Ben benieuwd of ik de enige ben die dit heeft. Ik zou hem nooit aanraden dus. Het matrasje kostte 40 euro meen ik.
Draai je hem wel elke keer om als je hem verschoont? Dit deed ik wel, ook met het bedmatrasje en nergens last van(maar was niet van de prenatal).
Ik draai hem om, en ook op de kop zeg maar. Dus de deuk loopt door het midden, precies waar ze ligt. De zijkanten zijn nog even dik als ze waren.
Ik zou er mee terug naar prenatal gaan. Misschien is het een productiefout ofzo en krijg je een nieuwe.
Wat raar zeg, ik zou er zeker mee terug gaan Ik heb hem net besteld dus houd dit draadje even in de gaten. PS Het is wel raadzaam hem elke keer te draaien en eens in de zoveel tijd even recht op te zetten om goed te kunnen luchten. Dit advies is voor alle matrassen.
Ik heb hem ook 4 maanden gebruikt maar geen last van. Ik heb hem iedere keer gedraaid. Hij ligt nu alweer klaar voor ons 2e kindje. Ik zou er eventjes mee terug gaan.
Ik zou er mee terug gaan. KAn nooit de bedoeling zijn. Ik heb de ledikant matrassen gehad van prenatal en heel tevreden.
gewoon terug gaan meid want dit hoord niet na 5 weken gebruik al. Enne dat omdraaien is leuk en aardig maar een matras hoord dit niet te gaan doen na pas 5 weken in gebruik.
Wij hadden dat ook bij het wiegmatras van Prenatal, maar gewoon geregeld omdraaien en dan heb je dat niet (of gaat het weer weg). Ik vond het niet storend.
Ja, wij hadden het ook. Na 2 weken al. Met omdraaien is het na een dag al de andere kant op en wordt steeds meer. Ik kreeg tot twee keer toe mijn geld terug, en daarna hebben we de wieg weggedaan.