waarschuwing wiegmatras prenatal (of ligt het aan mij?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamiReg, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 MamiReg, 12 aug 2012
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
    Wij hebben een wiegmatras gekocht bij Prenatal 40x80, de enige soort die ze hebben, van koudschuim meen ik. Inmiddels na 5 weken gebruik is er een soort holletje geslepen waar ons meiske ligt.
    Heel irritant en niet meer terug te vormen. Zo jammer! Ben benieuwd of ik de enige ben die dit heeft. Ik zou hem nooit aanraden dus.
    Het matrasje kostte 40 euro meen ik.

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Draai je hem wel elke keer om als je hem verschoont? Dit deed ik wel, ook met het bedmatrasje en nergens last van(maar was niet van de prenatal).

3. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik draai hem om, en ook op de kop zeg maar. Dus de deuk loopt door het midden, precies waar ze ligt. De zijkanten zijn nog even dik als ze waren.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou er mee terug naar prenatal gaan.
    Misschien is het een productiefout ofzo en krijg je een nieuwe.

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wat raar zeg, ik zou er zeker mee terug gaan Ik heb hem net besteld dus houd dit draadje even in de gaten.

PS
    Het is wel raadzaam hem elke keer te draaien en eens in de zoveel tijd even recht op te zetten om goed te kunnen luchten. Dit advies is voor alle matrassen.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Na zo kort gebruiken zou ik er ook mee terug gaan...

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb hem ook 4 maanden gebruikt maar geen last van. Ik heb hem iedere keer gedraaid. Hij ligt nu alweer klaar voor ons 2e kindje. Ik zou er eventjes mee terug gaan.

8. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik zou er mee terug gaan. KAn nooit de bedoeling zijn. Ik heb de ledikant matrassen gehad van prenatal en heel tevreden.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou er mee terug gaan!

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gewoon terug gaan meid want dit hoord niet na 5 weken gebruik al.
    Enne dat omdraaien is leuk en aardig maar een matras hoord dit niet te gaan doen na pas 5 weken in gebruik.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zou er inderdaad even mee terug gaan, dit lijkt me niet de bedoeling van een matrasje.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hadden dat ook bij het wiegmatras van Prenatal, maar gewoon geregeld omdraaien en dan heb je dat niet (of gaat het weer weg). Ik vond het niet storend.

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja, wij hadden het ook. Na 2 weken al. Met omdraaien is het na een dag al de andere kant op en wordt steeds meer. Ik kreeg tot twee keer toe mijn geld terug, en daarna hebben we de wieg weggedaan.

14. juf85

juf85 Niet meer actief

wij hebben hem bij iedere verschoonbeurt gedraaid, omdat er ook een deuk kwam.

Deel Deze Pagina