Wij hebben net ons derde bouwval gekocht. We zijn allebei dol op ontwerpen en bedenken. Wat zijn nou gadgets of wensen die je hebt voor in huis? Bijvoorbeeld in ons huidige huis zit een dubbele regendouche, een soort wasstraat waar de hele familie in past. En we hebben een was koker waar je van alle verdiepingen je was naar de bijkeuken kunt gooien. Een wens voor ons nieuwe huis is een open haard in de slaapkamer ( en de woonkamer). En een aparte speelkamer. Ook qua gadgets, wat staat er op je lijstje of kun je niet zonder? Ik ben erg blij met onze Quooker, die wil ik meteen weer. Ben benieuwd!
Nu niet zoveel wensen, ben al zo blij met onze gewone rijtjeswoning met zolder waarvan we 1 nov. de sleutel krijgen. We wonen nu in een flat en kan me nu al verheugen op onze hoekkeuken met vaatwasser en andere inbouwapparatuur en een tuin!!!!! Heerlijk om weer blij te kunnen zijn met zulke kleine "normale" dingen.
Ons ligbad is geïsoleerd met glaswol voordat het betegeld werd. Zo blijft het water lekker lang warm.
Ik ben intens gelukkig met onze quooker en alarm. We hebben een alarm dat als hef afgaat automatisch foto's maakt en doorstuurt naar de centrale. De regendouche ben ik ook heel gelukkig mee. En de wijn koelkast Wat ik nog zou willen; zo'n ligbad met van die waterstralen. Verder weet ik t even niet haha.
Sonos door heel het huis, bubbelbad, bel van ring (camera en spraakfunctie, handig als je van zolder moet komen) en philips hue.
Een wijn koelkast, dat is ook iets voor ons! Thanks. We hebben nu trouwens ook een tv boven het bad, vind mijn vriend heerlijk. Ik lees liever een boek in bad.
Geen idee van de ruimte die je hebt, maar het zwembad is hier omgebouwd naar een zoutwater zwembad, dat levert ook alleen maar voordelen op.
Wij willen heel graag zo' n mooi apparaat dat het kalk uit je water haalt in de meterkast! Staat ook zo mooi hahahaha
Een handig washok, waar kasten staan voor wasmiddels en vlekkenspul en waar je wasmanden in kwijt kunt om voor te sorteren. Lijkt me heerlijk. Mijn washok is te klein en het staat nu op de droger en wasmanden overal en nergens. Voornamelijk op de overloop om te sorteren
Oh ja, een washok lijkt me ook heerlijk! Verder een ligbad, een qooker, zonnewering boven en beneden (zonnescherm beneden komt nog net niet van de geven), een waterontkalker lijkt me ook fijn, een bel die je door het hele huis subtiel hoort. Verder hebben we al behoorlijk veel snufjes in huis
De enige gadget die wij hebben en waar ik erg blij mee ben is Philips Hue in de woonkamer en keuken. En verder ben ik serieus dol op mijn keukenapparaten die mijn (kook)leven makkelijker maken: Kenwood keukenmachine die ook verwarmt dmv inductie en pasta kan draaien, crockpot, inductiekookplaat, 2 ovens, airfryer, zelfkoelende ijsmachine. Wensen: een flexibele quooker. Maar die wens is (nog) niet groot genoeg. Ik vind dat ding tot nu toe echt te duur voor wat het oplevert.
Ruim washok (al mag ik met onze zolder ook niet klagen). Aparte speelruimte voor de kinderen. Grote (van andere ruimtes gescheiden) leefkeuken. Snap niet dat iedereen zo dol is op open keukens, voornamelijk vanwege de herrie van het koken in je kamer. Grote veranda waar we onder kunnen blijven zitten wanneer het regent en het nog wel warm is. Ruimere vaatwasser dan dat we nu hebben. Soort inloopkast, niet voor kleding maar voor voorraad van eten/drinken/schoonmaakmiddelen. Hebben mijn ouders ook, is echt zo praktisch. Grote oven waar meerdere pizza's en schotels tegelijkertijd in bereid kunnen worden. Ruime hal met aparte grote (inbouw)kast om jassen, wanten, sjaals en schoenen in kwijt te kunnen. Als ik echt teveel geld zou hebben dan lijkt me een zwembad, sauna en Turks stoombad heerlijk. Maar dan wil ik ook een schoonmaker en butler
Blij met: onze regendouche en hoekbad en de airconditioning. Wensen: een groter huis. Liefst zelf te bouwen. Dus nu op zoek naar een lapje grond.