Nou zie je wel! Je moet je niet onzeker laten maken hoor! Je eigen gevoel zegt genoeg toch! en na 10 dagen zijn de 10.000eh er uit ben benieuwd naar je test morgen
Hihi owkeej zal me niet meer onzeker laten maken en ik doe morgen om 7u s'morgens de test , dus zal hem erna onmiddelijk plaatsen Ben jij geen vroeg tester meer?
Haha jawel zaterdag is toch pas 8 dagen na tp ben in staat om nu al elke dag te testen maar heeft toch nog geen zin haha. Oxw ik kom morgen meteen kijken,!
Haha owjaa klopt Ik duim mee voor een positieve test voor jou meis En leuk om iemand hier te vinden waar het meteen mee klikt
Haaai Sammy eerst en vooral een goeie morgen meis heb je lekkr geslapen? ik niet zo lekker maar ik slaap ook nog eens met 2 Amerikaanse Staffords in bed dit is mijn nieuwe test van deze morgen hij is duidelijker dan op foto , ik krijg mn flits van mijn telefoon niet uitgezet haha maar maakt niet uit hier is hij dan
Hi Dames, Ziet er goed uit hoor Lovely.. Ik heb al meerdere keren tpen gehad in kunstmatige cyclussen, met medicijnen dus en nu voor het eerst zonder medicijnen.. De studie gaat er idd om wat betere resultaten levert, maar ze kijken naar meerdere dingen.. Ook bijv wat emotioneel, lichamelijk en financieel zwaarder is.. Dus al zouden kunstmatig en natuurlijke dezelfde resultaten leveren zullen ze uiteindelijk toch over gaan op natuurlijk omdat het goedkopen is.. Ik heb trouwens niet met ovulatietesten maar met echo's ben gister geweest en toen was me ei nog niet groot genoeg dus nu donderdag terug.. En dan kijken ze of ik toch pregnyl moet gebruiken of dat me ei zelf zal springen, dat beslissen ze dan..
Hoi Kaaat dankjewellie aan mij hadden ze gewoon gevraagd of ik een goeie cyclus had en die heb ik.. Dus zeiden ze via de telefoon dat ze het zo gingen doen.. Van mij was ook via echo , ik heb op de 12de dag van mijn cyclus moeten gaan naar mijn gyn en mijn follikel was al 18mm Dus heb ik die dag onmiddelijk mn pregnylspuit moeten hebben dat was op dinsdag 26 Februari en op cd 17 hebben ze dan mijn Cryo terug geplaatst veel suc6 Kaaat
Haaai Sammy hoe gaat het met jou vandaag? hihi ja donderdag doe ik nog een laatste test en dan wacht ik mijn bloedafname af ik was gisteren avond mijn lievelings chipjes aan het eten en ik moest opeens een boertje laten ( sorry ) haha en luste het opeens niet meer en ik bleef maar met die vieze smaak in mn mond zitten haha
Hi Lovely, Krijg je ook een bloedtest of niet? Of het ziekenhuis al gebeld en een echo staan? Spannend.. Ja ieder ziekenhuis doet het weer anders hoor.. JA ik zat gister op cd 10, en nu dus donderdag terug en dan op cd13. Ik ga toch vragen als me eitje al bijna springt ik het zonder Pregnl mag proberen, al vind ik het niet erg al ik het moet gebruiken hoor..
Hai Kaaatje Ja hoor maandag heb ik bloedtest en nee heb nog het ziekenhuis niet gebeld omdat ik zowieso maandag moet voor bloedafname Ik ben van Belgie , mess daarom dat het ook anders is Ik zou toch voor Pregnyl gaan hoor meis , stel dat je opeens geen eisprong krijgt of te vroeg krijgt is deze maand je kans verkeken he ik zou zowieso altijd kiezen voor Pregnyl dat geeft je zekerheid en je moet eens vragen hoe oud je Cryo'tje is die van mij was al 6 dagen oud
Ik heb nog maar 1x pregnyl nodig gehad om mijn ei te laten springen. Derest had ik gewoon ovu testen met smiley ! Vind et zo leuk voor je dat je zwanger ben joh hoop dat ik je snel mag volgen hihi
En vond je het leuker zonder Pregnyl of met? En dankjewellie ik hoop het ook dat je heeel snel mag volgen zou ik super super leuk vinden
Hier 2 keer extra puregon gespoten om me eitje te laten groeien heb pco namelijk. Toen helaas niet zwanger En de laatste keer in natuurlijke cyclus wel met ovitrelle en de ustrobolletjes op eigen verzoek en zie banner
Haha hetzelfde als mij dan ja ik moet wachten tot maandag op mn bloedafname en welke symptomen had jij van het begin? ik had al 2 dagen na de trg plaatsing van die steken in mn baarmoeder zelf , heb dan op bed moeten gaan liggen en lig er nu nog steeds heb wel last van veel pijn als ik wandel of als ik zit als ik lig heb ik er totaal geen last van mijn borsten begonnen al een paar dagen geleden al wat pijn te doen ik dacht eerst dat het mijn ribben waren ofzo maar nee waren dus mijn borsten en gisteren kwam ik voor de eerste keer met misselijkheids gevoel wakker zelfs alles wat ik zo graag eet mijn favoriete dingen lust ik niet meer
Ik voel juist geen steekjes. Wel warm koortsig gevoel. Maar pas met 6 weken kwamen de echte kwalen. Misselijkheid enzo