Heb geen bloedtest gehad. Bij me dochter wel en toen had ik de dag voor nod al 337 hcg en zelfde kwalen als bij deze zwangerschap
Wowie dat was ook al redelijk hoog van bij je dochtertje he maar hoop dat we elkaar kunnen opvolgen zou kei leuk zijn en als Sammy ons nu ook eens joint zou het super zijn he
Nou ik hoop dat we snel ons mannetje in onze armen mogen houden nog maar 4 weekjes te gaan. Hoop dat je goed zwanger mag blijven en over 8 maanden een mooi wondertje in je armen mag houden! Bij onze dochter hebben we er 3,5 jaar over gedaan. En heb in die tijd altijd gedacht stel je voor dat wij overgeslagen worden en nu bijna mama van 2 wondertjes. Ik duim voor alle mmm mama's en toekomstige mmm mama's het is een zwaar traject met de vraag of het ook echt gaat lukken. Heel veel succes!
Jaa dat kan ik best geloven dat je dat hoopt , je wacht al lang genoeg he Bij mij is het anders , ikzelf heb al 3 kinderen via de gewone manier uit mijn eerste huwelijk maar ik heb na mijn laatste mij laten steriliseren nu heb ik iemand nieuws leren kennen , in Juni zijn we 3j samen en geven we ook ons ja woord aan elkaar ik had met nog een vorige vriend waar ik 4j mee samen was mijn sterilisatie laten ongedaan maken daar had ik 3 BBZ van overgehouden , waarvan de laatste ik dood aan het bloeden was vanbinnen dus hebben ze mijn beide eilleiders uitgehaalt.. daarom moet het van mij via ivf En dankje meissie , ik hoop het ook maar ben al blij dat ik zover ben dat ik weet dat het lukt nu is het leven dag per dag, en ik weet dat het nog mis kan gaan daar ben ik mij heel goed van bewust maar lukt het deze keer niet dan lukt het wel een andere keer maar idd ik hoop ook dat het lukt Het is echt een zwaar traject en ik heb er niet zolang moeten overdoen dus voor mij viel het allemaal redelijk goed mee terwijl ik weet dat sommige andere vrouwen er alles moeten voor doen en het nog niet leukt dat vind ik dan wel heel erg terwijl er zoveel moeders op de wereld zijn die hun kind verwaarlozen dat begrijp ik dat niet dat het van hun wel zonder problemen lukt
Hoi Dames, Alles goed deze morgen? Ik heb deze morgen nog eens een zwangerschapstest gedaan haha en dit is nu het resultaat
hihi Dankjewellie maar zal pas geruster zijn maandag na de bloedtest en dan pas bij de 2de bloedtest en daarna bij de echo wanneer doen ze de eerste echo bij ivf?
Die bezorgdheid blijft ik kon na 27 weken pas een beetje genieten. Bij ons deden ze met 6,2 & 6,3 weken een echo en toen zagen we beide keren al een hartje kloppen
Haaai Sammy Hihi ja ik kan het pas geloven na de bloedtest maar ben wel al superblij Ik zal dan maandag weten wanneer de eerste echo is Pff word ook spannend voor jou he
pfff dan heb ik nog zware weken en maanden te gaan ik hoop zo dat we maandag positief nieuws krijgen en dan ook met 6 weken ons Aapie's hartje zien kloppen ooooooooh wat zou mij dat zo superblij maken