Misselijk rond vruchtbare periode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Heey meiden

Ik weet niet of er meer mensen dit hebben maar volgens mijn app zit ik nu rond mn vruchtbare periode. (weet dat dit lang niet altijd betrouwbaar is maar heb het altijd rond de vruchtbare periode die de app aangeeft) heb dan altijd last van misselijkheid. Maar echt heel misselijk. Kan dat daardoor komen of is dit vaak heel toevallig? Zit nu op dag 14 en ben dam volgens de app mogelijk vruchtbaar en rond dag 17 tm 19 staat er vruchtbaar. Dus t zou zo zijn dat ik voor mn ei dan misselijk ben. Herkennen mensen dit?

2. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook meestal rond mijn ei beetje misselijk. Dus het kan best dat het gerelateerd is.

3. Sarahhhh

Meer mensen die dit herkennen. Betekend dit dat ee een grote kans is dat ik mn eisprong ga krijgen

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik denk wel dat het met je hormonen iig te maken kan hebben.
    Ik heb het namelijk altijd tijdens mijn menstruatie. Ook zo raar.

5. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Ja dat kan zeker! helaas hier elke maand raak.
    Misselijk vanaf een paar dagen voor de eisprong tot een dag voor ik ongesteld ga worden.
    Vooral heel vervelend is dat ik naast de misselijkheid ook steeds loop te kokhalzen. Als ik geen kinderwens had gehad had ik jaren geleden al het hele kippenhok eruit laten halen.
    Want tussen de 12 en de 20 dagen misselijk per maand is niet bepaald een lolletje.

6. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Niet misselijk maar wel veel minder eetlust..
    Omdat het me gewoon niet smaakt en ik er n beetje weeïg van word.
    Vast en zeker de hormoontjes :)

7. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik zou ook denken dat het door hormonen komt. Ik heb het zelf vaak rond de menstruatie...

8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik Denk zoals de andere dames al zeiden dat het zeker met je hormonen te maken heeft. Ik heb het meestal vanaf een paar dagen na me eisprong tot me menstruatie en behoorlijk erg ook.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja alleen begint het bij mij na mijn ovulatie. Echt kotsmisselijk. Zo vervelend!

10. Sarahhhh

Bij iedereen verschillend dus hahaha. Zit nu op dag 14 met gemiddelde cyclus van 32 dagen.

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Had ik ook inderdaad misselijk rond mn ei. Maar heel gek is het niet aangezien er toch hormoonveranderingen zijn. Misschien dat we er dan wat gevoeliger voor zijn. Ik zelf weet dat ik heel gevoelig ben voor hormoonveranderingen.

12. Sarahhhh

Had gisteren zon buikpijnn. Begon onderin mn buik en daarna ging t omhoog naar mn maag. Kon wel janken zo zeer na paar uur was bet weg. Nu vandaag nog wat last onderin. Eispromg of toch iets amders? Aangezien het ook in mn maag zat op gegeven moment

13. Sarahhhh

Nu net ook menstruatieavhrige pijn..

14. Sarahhhh

Meer die t herkennen?

Deel Deze Pagina