Ik zie wel een streepje maar ik vind het eerlijk gezegd belachelijk vroeg om te testen... Er kan echt nog van alles gebeuren...
Als je mijn openingspost leest, dan zie je dat ik dat ook weet. Bovendien maakt het bij mij niet uit, krijg zoveel vroege miskramen dat ik nooit ergens vanuit ga. Ik test dus alleen soms dingen uit en kwam nu dit gevalletje tegen.
Wat maakt dat nou uit? Er kan ook na een positieve test op NOD nog van alles gebeuren. Vind dat echt een dooddoener. Dus als je een hele vroege miskraam zou hebben dan kun je dat beter maar niet weten? Echt, ik begrijp niets van die redenatie. Zeker voor vrouwen die nogal een verleden hebben is het erg belangrijk om te weten of het raak is of niet. Ook al zou het daarna alsnog fout gaan.
Ik zie ze ook. Ik begrijp heel goed dat je dut nu uitzoekt. Je moet wat in de eenzame strijd tegen (vroege) miskramen. Beetje vreemd dat jouu nu de les gelezen wordt.
Ik heb zulke streepjes op de kv test gehad afgelopen ronde op 8 en 9 dpo. Op 10 dpo bloed laten prikken en het hcg was minder dan 1. Dus wel degelijk een vals streepje en niet van hcg! Het streepje was zo zichtbaar dat vriendinnen ze op de foto ook zagen, dus niet ingebeeld.