bleh bah jak........en ook jippie stemming

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loe, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Nou, ik ben gisteren gebeld door een fertiliteitsarts en hij gaf aan dat als mijn luteale fase maar 12-14 dagen is, dan is het goed. Maakt niet zoveel uit hoe hoog je progesteron dan is, want blijkbaar heb je dan genoeg progesteron om het `12-14 dagen uit te houden. En vandaag zit ik op dag 12! De dag dat ei weg was by gyn mag ik mee rekenen toch?
    Verder heeft hij me geadviseerd om een afspraak met de fertiliteitsarts in ons ziekenhuis te maken en dat heb ik gedaan! Ik ben weer happy......... :) en ontstresst :) en gelukkig :)

Maar: ik voel me belabberd zeg, moe en het is net of er een steen in mijn buik zit, zwaar en opgeblazen. Heb vanochtend twee uurtjes te vroeg getempt, toen was mijn temp 37.0 en op mijn gewone tijd de eerste keer meten 37.4 en de tweede keer 37.3. Jullie begrijpen wel dat ik de mooiste temp aangehouden heb van die twee he hahah: ik heb dus 37.4 ingevuld.........

Vanochtend nog getest, nixxxxxxxx! Ik had nu toch wel een positieve test eigenlijk moeten hebben? 1 of 2 dagen voor mijn nod? De meesten hebben dan toch al wel een positieve test toch of zie ik dat verkeerd......
    ondanks mijn kaartje zie ik het daarom toch erg somber in voor deze maand...........

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hoi Loe: Je hoeft nu nog geen positieve test te hebben hoor! Het kan zijn dat je wel zwanger bent (en je kaartje ziet er goed uit!) maar je test op de hoeveelheid hcg wat in je bloed zit. De ene vrouw maakt dit sneller aan dan de ander; dan kunnen ze inderdaad al een aantal dagen voor nod positief testen. Maar het komt genoeg voor dat vrouwen pas een aantal dagen of soms zelfs aantal weken na nod positief testen; die maken wat minder snel hcg aan.. Succes dus en ik hoop voor je dat je binnenkort wel een positief testje hebt!

3. Loe

Loe Niet meer actief

volgens mij spannen die testen tegen mij, ik heb gewoon soms het idee dat ik niet in staat ben om zo'n tweede roze lijntje te produceren! heb jullie dat nooit.........tuurlijk, het kan ook maar 1 keer als je zwanger bent geworden.........maar wat een verlangen naar 1 keer zo'n tweede roze lijntje.....

@hemeltje: dank voor je opbeurende bericht. Ik hoop het........

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Dat gevoel ken ik. Bij mij is het verlangen naar zo'n tweede lijntje zoooo groot.
    Ik weet niet hoe ik zoou reageren als hij er werkelijk ooit een keer echt komt te staan.

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik had vanochtend weer een witter dan wit test en mijn temp is gekelderd..........dat wordt het dus weer niet deze maand.......ik had zo gehoopt op een decemberkadootje (ja, wie niet, ik weet het.....)

Deel Deze Pagina