Wel of geen ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beau93, 7 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    @Ajuuparaplu dank voor je uitleg, ik vind het prachtig om te zien hoe jullie elkaar hierin steunen en elkaars grenzen respecteren. IVF heeft mij mijn grootste geluk en mijn grootste verdriet gegeven. Een ongelooflijke rollercoaster waarvan je de impact en uitkomst op voorhand niet kent.

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Wij zijn van onze zoon zwanger geraakt na de 2e iui poging. Toen zoon ee jaar oud was, zaten wij alweer bij de gynaecoloog voor een 2e kindje.
    Ik heb toen voor een 2e kindje 9 iui's gehad die allemaal mislukt waren. Steeds verder verlegde ik mijn grens. Op de vooravond van de laatst iui kregen we een icsi indicatie. We hebben het icsi traject opgestart. Man en ik hebben toen afgesproken dat we door zouden gaan tot de laatste verzekerde poging en daarna zouden stoppen. We wilden alles geprobeerd hebben om later geen spijt te hebben dat we niet alles hadden gedaan.
    Uiteindelijk werd ons een 2e kindje niet gegund maar wij zijn nog steeds blij dat we alles geprobeerd hebben, aan onze inzet lag het niet. En dat geeft ons rust

willow1988 en Krv vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina