Ik zou wel een jasje kopen, vooral als je je kindje wilt verplaatsen met een maxi-cosi. Bij de zeeman zijn ze helemaal niet duur...
Jasje echt wel anders is het veelste koud. Mijn mannetje is in feb geboren maar echt wel en ook als hij in de maxi cosi vervoerd moet worden heb je dat echt wel nodig. Ze zijn helemaal niet zo duur.
Bij de zeeman ja die hebben wij ook gekregen in maatje 56 mannentje kon hem direct aan wel dubbelgevouwen enzo en met 5 maanden kon hij hem nog aan.
Ik krijg een Januari kindje en heb een dik zacht vestje, het lijkt wel wat op een jasje maar is het net niet. En ik heb een een beertjes jumpsuit van de h&m deze: En omdat ik m zo leuk vond ook meteen in een maat groter in het bruin gekocht
Jaah die is echt super schattig!!!! Ik wilde hem ook heel graag maar toen hadden ze hem nog niet in de winkel en mijn man vond het niet leuk....nu heb ik zo'n berenjasje van de zeeman!
Gebruik deze topic even voor mijn vraag: Wij zijn 22 december uitgerekend en heb op marktplaats een leuk en betaalbaar skipakje gezien. De bevalling zal in het ziekenhuis plaatsvinden dus heb wel iets warms nodig voor het naar huis gaan denk ik en sowieso voor in de wagen/maxi cosi. Het is maat 62/68, meneer wordt groter dan gemiddeld geschat. Advies graag?
Ik zou wel een jasje kopen. Gewoon zo'n baby jasje, zo'n zachte. Bij de Zeeman kosten ze inderdaad erg weinig, dus daar hoef je het niet om te laten. In de winter is het gewoon erg koud, en even wandelen is lekker toch? Je moet niet vergeten dat een baby zichzelf nog moeilijk op temperatuur kan houden, en de baby ligt ook nog eens stil. Zou het risico niet willen lopen dat mijn kindje het koud zou krijgen.