Ik heb een badje van de prenatal maar Wessel past er nu al bijna niet meer in Ben ik de enige of hebben meer mensen dat en hoe lossen jullie dat op want elke keer mee onder de douche nemen vind ik ook niks. En Wessel kan nog niet zitten dus ik kan hem ook niet laten zitten in het badje.
Hebben jullie zelf een bad. Dan zou je zo een badmatrasje kunnen kopen en hem hierop badderen. liefs, misspuma
Ow owkeej. Uhm...een tummytub hier kunnen ze al snel zelf een beetje in zitten omdat het zo klein is...? liefs, misspuma
anders kun je de douchebak vol laten lopen met water en hem daarin badderen. is wel een erg ongemakkelijke houding, of een groter badje kopen. (zijn die van prenatal dan zo klein?)
Ik heb een goede oplossing voor je. Koop een badsteuntje (ongeveer 15 Euro bij o.a. prenatal en voor ongeveer 5 Euro op marktplaats) wat je met zuignapjes in het badje of in je douche vastzet. Daarop kan je kindje lekker liggen en heb jij je handen vrij. Doordat het schuin ligt past het nog heel lang zo in het badje. Ook kan je het in de douchebak vastzetten en dan je kindje met de douchekop afspoelen. In het badje is het lekker spetteren en met de benen spartelen. Ons zoontje vindt het geweldig.
Hier heb ik hetzelfde probleem. ALs ik hem in bad doe, dan zet ik het bad nu in de douche. Hij zit in zo'n badzitje, maar zit dan ook met zijn voeten bij de rand.
Ik heb ook wel gelezen dat sommige zo'n cementkuip als bad gebruiken. Deze zijn niet duur, maar je moet er wel de ruimte voor hebben
Gewoon de beentjes een beetje omhoog doen, het is een periode, en dan kan hij wel een beetje zitten, met steun van jou hand. Steven gaat ook vaak bij m'n man onder de douche, en dan droog ik hem af.
wat hebben jullie allemaal een grote kinderen zeg?.! poehhh.. kinderen van 3 maanden en meer als 7 kilo.. maar goed... dit was wel erg offtopic
Tja wat kan je nog meer doen, ik weet even niks anders. Heb dit probleem gelukkig niet, Keano is maar een kleintje hihi is nu bij 6 maanden nog maar 66cm . Dus die past voorlopig nog wel in het badje. liefs, misspuma
Ja, wat doe je eraan hè... Sophie is nu vier maanden en ook al zo'n 7 kilo en 64 cm toch drinkt ze maar 5x150... En wij hebben hier hetzelfde probleem met het Prenatal badje.
Hier precies t zelfde. Koen past er ook bijna niet meer in. En nu was ik gisteren aan het kijken voor zo'n badsteuntje voor in het grote bad (zo'n lig geval) maar die gaan (helaas) maar tot 8 kg. En Koen was 3 weken geleden al bijna 7 kg dus vind het dan een beetje onzin om nu nog zoiets te kopen.
Nou gelukkig ben ik niet de enige. En grotere badjes zijn er volgens mij gewoon niet. Ik weet nu nog niet hoe lang Wessel is ik moet 7 mei weer naar het cb dus dan weet ik het,de laatste keer was hij 62 cm en woog hij 6215 gram dus op zich is hij ook weer niet heel groot en zelfs toen werd het al krap. Hij is nu natuurlijk weer wat groter geworden en nu gaat het helemaal maar net aan en Wessel vind het niet meer zo leuk dat hij zich amper kan bewegen in het badje. Een cementkuip vind ik wel een hele goeie maarja dat kan ik weer niet kwijt anders had ik dat zeker overwogen. Ik denk dat het maar gewoon zoals mensi zegt beentjes omhoog en wat vaker onder de douche tot dat hij zelf kan zitten.
Bob past wel, maar wil niet in zijn badje. Ik heb het de afgelopen 4 weken nog 2x geprobeerd en dan was het meteen zwaar protest. Mijn mannetje gaat liever lekker samen met mama of papa onder de douche of in bad, vrees ik (hhh).
Misschien is dit nog een idee? http://www.bibabath.com/nl/index.html Ik denk erover om dit over een tijdje aan te schaffen, omdat wij ook geen ligbad hebben Lies