hallo meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen ... vorige maand was ik een week te vroeg ongesteld geworden , dat was precies 5 dagen nadat ik onveilig seks heb gehad. Maar nu was gisteren mijn nod, en nog steeds geen tekens van dat mijn ongesteldheid eraan gaat komen. Dus zou het vorige maand innesteling bloeding geweest kunnen zijn ? het duurde wel 5 dagen (me menstruatie is normaal 7 dagen) was wel minder heftig dan normaal
Ik zou ook testen, je bent al overtijd en helemaal als je vermoeden waar is dat je vorige keer een innestelingsbloeding gehad hebt! Test geeft in jouw geval de meeste duidelijkheid! Succes en laat even weten of het raak is
Dankjewel Als zondag ochtend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik zondag ochtend testen !! Duimen jullie voor me hihi Ik hou jullie op de hoogten
Ik was deze maand ook 1 week te vroeg, maar waarschijnlijk is dat gewoon een keertje zo, de natuur gaat z'n eigen gang. Succes morgen!
Oh wat spannend, ik ben nu een week te vroeg ong. geworden. en ook veel korter dan normaal i.p.v. 6/ 7 dagen is het nu al na 3 dagen bijna over....
Oke meiden ... ik heb net al een test gedaan kon niet meer wachten hihi. ik zit hier helemaal te trillen, ik zit in twijfel kijken jullie ff mee ... en wat zeggen jullie van de foto ?
Duidelijk positief hoor, van harte gefeliciteerd. Nu genieten en afspraak maken met een verloskundige.