Wel of geen kans op zwangerschap? Testen bloedverlies? Aanslag lichaam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Koosje4, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje4

Koosje4 Lid

27 apr 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben 5 weken geleden bevallen van ons 2e kindje. Na 4 weken is het bloeden helemaal gestopt. En ben ik met de pil begonnen. Bij dag 6 van de pil hebben we voor het eerst gevreeën. We deden dit met condoom maar dit was niet prettig en hebben daarna onveilig gevreeën. We dachten hoe groot is de kans dat ik nu precies de eisprong heb en in combinatie met de pil (weet dat hij 1e week niet veilig is als je 'blind' begint). Maar dacht maakt die ene dag nou zoveel uit? Maar de volgende dag had ik dik doorzichtig slijm na het plassen. En weet dat dit het begin is van je vruchtbare dagen. Hier schrok ik wel van. We willen wel een derde kindje maar dit is wel erg snel en lijkt me niet echt goed voor mijn lichaam. Maar hoe groot is nu de kans dat ik zwanger ben? Want door de pil krijg ik dan nu wel of geen eisprong? Want na een week is de pil wel veilig stond in de bijsluiter. Kan pas over een week testen, want dan heb ik mijn stopweek. maar maak me wel druk. Alleen is het dan weer spannend krijg ik wel of geen bloedverlies. En is die er wel, komt dat dan niet door de pil? En kan ik dan wel testen met bloedverlies? Of moet ik wachten tot dat voorbij is? En mocht ik wel zwanger zijn is dat slecht voor mijn lichaam?

Liefs Koosje

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    hoi,

het slijm na het plassen kan ook heel goed sperma zijn geweest natuurlijk. Daarnaast kan het ook van een eisprong zijn, maar dat zou wel apart zijn als je al een week aan de pil bent. De kans is niet groot dat je zwanger bent, maar zeker niet onmogelijk. Ik zou in ieder geval je pil door slikken en pas testen als je na je stopweek weer begint met de pil. Dan weet je het echt zeker. Waarschijnlijk krijg je gewoon een bloeding hoor,

groeten evelien

Deel Deze Pagina