Hallo, Eindelijk kan ik het zwanger willen worden een beetje loslaten. Ik probeer niet te tellen om zo mijn vruchtbare dagen te berekenen, maar onbewust ben ik er toch mee bezig want als ik weet dat we bijv. Op zondag samenleving hebben gehad, wil ik geen samenleving hebben op maandag, omdat het zaad van de man dan slechter zou zijn. Kan je het zwanger willen worden wel loslaten? Groetjes Laura
hoi, als je al een tijdje probeert zwanger te worden en geen rekening houdt met de eisprong is het toch verstandig om er wel rekening mee te houden Tenzij het je niet uit maakt dat het echt lang kan duren voordat je zwanger bent. Het is niet gek dat je het niet los kan laten. De meeste stellen die al langer samen zijn hebben niet 2-3 keer per week sex, maar eerder 1 keer per week. Dus dan moet het maar net raak zijn. Zelfs als je rondom je eisprong sex hebt is de kans op een zwangerschap maar 20%. Daarom is iedereen er ook best mee bezig als je het al een aantal maanden probeert. Hoop dat je hier iets aan hebt groeten evelien