Hey meiden, Ik zit pas in m'n eerste ronde en ik hoop dat jullie me door jullie ervaringen wat uitleg kunnen geven over het volgende: Alle zwangerschapskwaaltjes zoals: gevoelige borsten, moeheid, krampjes, rugpijn etc. etc. zijn dezelfde kwaaltjes als die die je hebt voor je ongesteld wordt of als je aan het ontpillen bent.. Hoe kun je hier dan onderscheid in maken? KUN je er wel onderscheid in maken? Zijn er kwaaltjes die je normaal gesproken alleen krijgt als je zwanger bent en niet als je ongesteld wordt?
Enige waarmee ik het echt kon onderscheiden is de positieve test. Voor de rest dacht ik eerst dat het kwam door het ontpillen en dat ik ongesteld moest worden. Succes!
Ik merkte het aan mijn borsten. Die deden een stuk zeerder als vlak voor mijn NOD. Voor de rest had ik alleen krampjes alsof de duivels eraan kwamen. Dacht eigenlijk dat het alweer een verloren ronde zou zijn. Niet dus. Volgens mij lijken de kwaaltjes zo erg op elkaar dat je echt moet testen om te weten of je wel of niet zwanger bent. Succes!
Ik was er 6 dagen van overtuigd dat ik toch echt ieder moment mijn menstruatie kon krijgen en was ervan aan het balen dat het maar niet doorkwam.. niet zo gek dat het niet kwam want ik bleek zwanger te zijn. Maar ik was ook zo'n suf konijn dat ik echt niet doorhad (was een beetje onverwacht)
de kwaaltjes komen ook vaak pas in de 6e week of later. dus soms heb je nog nergens last van als je al testen kan. en de 1 heeft heel veel kwalen, terwijl de ander nergens last van heeft. er is geen peil op te trekken
Toen ik de eerste drie maanden aan het ontpillen was, had ik wel klachten, maar niet echt het gevoel dat ik zwanger was. De vierde ronde had ik echt het gevoel en was het ook raak. Twee weken geleden (al een week voor de eisprong) was ik misselijk, snel aangebrand, en voelde ik het gewoon dat ik zwanger was. En ja hoor: hartstikke raak!