gisteren positief getest, nu minder symtonen als gisteren

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sannie1981, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi allemaal,

de meeste zullen al wel wat verhalen van mij gelezen hebben, ik heb een geschiedenis met 2 miskramen rond de 6 weken achter de rug. heb gisteren weer positief getest. had heel de week al last van zere tepels en veel plassen.
    nu sinds vandaag een heel stuk minder.
    zoals jullie begrijpen maak ik mij gelijk heel veel zorgen.

kunnen symtonen minder worden of even weg zijn??? ik ben zo bang. ik hoop dat hier iemand is die mij gerust kan stellen.

liefs sannie

2. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Oh Meis,

Maak je niet te druk, maar geniet !
    Tijdens de zwangerschap van mijn dochter maakte ik mijn eigen ook helemaal gek, zo was ik misselijk en de volgende dag voelde ik me op en top fit ! Zo deden mijn (.)(.) zeer, en het volgende moment kon ik er in knijpen wat ik wou....ik voelde niets :D

Nogmaals ga lekker genieten van elk moment, symptonen zeggen vaak helemaal niets ! Ik spreek uit ervaring.

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

sympthomen komen en gaan.. en daarbij hoef je niet eens sympthomen te hebben!
    lekker genieten!
    en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk :D

4. babs81

babs81 Niet meer actief

De ene dag heb ik pijnlijke borsten de andere dag niet

Gefeliciteerd en probeer te genieten

5. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie lieve reacties.

wat dat betreft ben ik echt een onzekere muts hoor. ben zo bang dat t fout gaat. durf niet te genieten, want wie weet is dat maar van korte duur.

van mij mag t snel 3 november zijn of liever nog 10 weken verder ofzo. maar dan nog wel zwanger natuurlijk.

liefs sannie

6. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik voelde hier ook elke morgen aan men borsten om te zien of ik nog iets voelde;)
    heb ook 2 mk's gehad op 5w3d en 5w
    heb gisteren mij echo gehad en nu maak ik me toch wa minder zorgen

7. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus je had een goede echo?? fijn dat je je eigen wat minder zorgen maakt. ik wou dat ik dat ook kon, maar nu helaas nog niet.ik hoop dat ik de eerste geplande echo ga halen, leef echt van dag tot dag.

hoe ben jij die onzekere weken doorgekomen????? ben ik heel benieuwd na. en wat voor kwaaltjes heb je allemaal al gehad?

liefs sannie

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ook ik 'voelde' altijd even of mn borsten nog wel pijn deden... en nu doe ik het nog wel eens ;)
    Rustig aan, het ene moment is het er meer als het andere moment.
    Zo was ik bijv. de ene dag heel moe en lag ik al om 19.30 te slapen en de volgende dag ging ik om 23.30 nog even strijken...

Deel Deze Pagina