Van mij mag er een stagiaire bij hoor, geen probleem.... Zij moeten het ook leren! En ze hebben ook een beroepsgeheim hoor, dus je hoeft je nergens voor te schamen. Groetjes Miep
ik vind het niet erg.... want bij de stagaire is ook een volleerde kraamverzorgster aanwezig die ook haar alles in de praktijk leert. En idd anders leert een stagaire het nooit..... ze moeten ergens hun ervaring bij op halen en dat is belangrijk!
geen probleem, neem maar mee. Een stagaire laten ze heus niet meer doen dan ze aan kan. Verder snap ik niet waarom een stagaire niet aan je kind zou mogen komen. tijdens de kraamvisite gaat de baby vaan van hand naar hand, die mensen hebben er toch ook niet voor geleerd.
Hier net zo daar komt bij dat ik in een vrij kleine flat woon en dit mn eerste kindje is en ik alleenstaand ben , ik denk dan ook niet dat 2 mensen hier nodig zijn..
In het begin zei ik absoluut nee, maar daar ga ik steeds meer over twijfelen... Het beste is om theorie en praktijk samen te laten gaan... Maar die vraag krijg ik ook nog, dus kan nog even bedenken wat ik ga doen...
hi nog niet zwanger hier, maar wel een mening. Ik zou ja zeggen, ik weet zelf hoe belangrijk stages zijn! maar aan de andere kant: ik ben zelf verpleegkundige en ik weet nog wel welke dingen ik met een ontzettend zelfverzekerd gezicht voor de eerste keer stond te doen.. .. maar goed, voor alles een eerste keer. Dus ja, laat maar komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd (alhoewel ik dat denk ik niet denk, wanneer er 25 man in mn toedeledokie staan te gluren..)