Het lijkt mij dat ze bedoelt dat hij van 21.00-9.00 slaapt en maar 1 nachtvoeding heeft met 4 maanden. Hij slaapt 2x6 uur wat voor die leeftijd flink lang is en waar ze dus al echt geluk mee heeft
Ik bedoelde het meer dat ik het niet vind passen dat hij dan maar 4 flessen krijgt als hhij snachts niet zou komen. En het normaal vindt dat hij snachts nog komt omdat zijn laatste fles als zo vroeg op de avond is zeg maar. Dus de laatste fles om 21.00 uur vind ik wel erg vroeg als je graag wilt dat hij snachts wat langer doorslaapt.
Inmiddels krijgt hij 4 flessen en potje fruit en 1 potje groente per dag.zijn laatste fles is om 20.30 en hij slaapt tot de volgende ochtend half 9.
Klein toppertje. Niet schrikken als je ineens weer gebroken nachten hebt, kan ineens opkomen maar troost dat is vaak ook zo weer voorbij. (sprongetje, tandjes, bui, groeisprintje) Hier (10mnd) hebben we dat bij vlagen ineens een paar dagen achter elkaar en dan is t ineens weer over. Tis niet back to start zeg maar, gewoon ineens een behoefte en die zakt ook weer weg. Gewoon lekker relaxed mee omgaan scheelt je heel wat energie je kleintje heeft de smaak van doorslapen toch al te pakken.
Wij hebben praktisch hetzelfde schema en onze dochter is 'pas' 3 maanden. Alleen komt ze tussen 5.00-6.00 nog, maar slaapt dan na een fles van 100-120cc weer verder tot een uurtje of 8.30-9.00. Krijgt dan rond 9.00-13.00-17.00-21.00 een fles van 180+6.