Ik heb gisteren een positieve vroege test gehad. Hoe betrouwbaar is dit? Het was een licht maar duidelijk streepje. Ik lees veel over foute positieve testen maar ik heb wel de klachten; moe, buikpijn, pijnlijke tepels..
Sorry zelf geen ervaring mee, maar ik hoor wel regelmatig dat er positief getest wordt, maar dat de menstruatie dan alsnog komt omdat het voor de NOD toch nog mis kan gaan. Ik duim voor je dat je over een paar dagen ook positief test met een normale zwangerschapstest.
Ze schijnen met kraanwater zelfs nog positief te kunnen testen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen om te kijken of hij oploopt. succes!
De Predictor Early is volgens velen hier totaal onbetrouwbaar. Geeft positief bij kraanwater en mannen. Vrouwen die niet zwanger zijn testen positief. Vrouwen die wel zwanger zijn testen negatief met deze test. Kortom:met deze test weet je niet waar je aan toe bent. Even met een ander merk testen, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro. Hoop dat je daadwerkelijk zwanger bent en dat de Predictor Early niet weer iemand voor de gek heeft gehouden!
Tot nu toe 2x getest met predictor early maar geen enkele keer vals positief getest. 1x bleef de test blanco terwijl CB 2-3 wkn aangaf. Maar ja, er zijn ook weer genoeg topics mbt kv2v5 die indroogstreepjes toont de laatste tijd. Wacht misschien 2 dgn en probeer de kv dan maar
Nee NIET betrouwbaar. Bij mij eerst negatief en na een paar uur positief. Bleek uiteindelijk zwanger te zijn maar vorig jaar ook een duidelijk positieve test ervan gehad met direct een streepje en absoluut niet zwanger want dat in mijn tweede cyclus week. Deze mogen ze wel uit de schappen halen