Help over 2 weken onze dochter 1 jaar en weet toch geen kado..??!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaVanGilani, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Over 2 weken, 18 september, word onze dochter 1!! Maar nu is het zo dat ze haast alles al heeft en we toch niet weten wat we ze moeten geven..??! Zelfs als mensen vragen wat ze wil weet ik t niet.. weet iemand misschien een leuk idee als kado voor een 1 jarige? Alle tips zijn welkom:D

2. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    eigenlijk is het schandalig als je zelfs voor een 1-jarige niet weet wat je moet vragen/kopen. :);)

vertel eens wat ze al allemaal heeft, dan hoeven er geen dingen opgenoemd te worden die ze al heeft.

3. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Blokkenwagen, peutertafeltje + stoeltjes, keukentje, zandbak, glijbaantje, poppenwagen etc. Suc6!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heeft je dochter echt zoveel speelgoed dat er niets meer over blijft om te bedenken?

Dan zou ik je als tip geven om tussen nu en haar tweede jaar niet zoveel speelgoed te geven, dan heb je volgend jaar dat probleem ook niet ;)

Maar een buggy/loopkar/hobbeldier/keukentje etcetcetc?
    Zoiets is toch wel leuk voor een 1e verjaardag?

5. citta

citta Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik gaf voor haar 1e verjaardag een houten poppenwagen en een kleine glijbaan
    en van de mensen die kwamen gaven geld en daar van hebben wij een tuinhuisje gekocht

en met haar 2e verjaardag een prinsessenscooter

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Misschien eens op intertoys.nl bij haar leeftijdscategorie kijken of er iets leuks tussen zit.

Anders zou ik kadobonnen vragen! Komt altijd van pas, bijv voor Sinterklaas ;) als ze al zoveel heeft dan is het sonde om er dingen bij te pakken die eigelijk niet nodig zijn.

Ze wordt pas 1 en heeft geen flauw benul van de kado's! Tenminste m'n zoontje had echt niet omgekeken als hij maar 1 kado had gehad ;)

7. misslizzy

misslizzy Bekend lid

Sep 12, 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hier hebben we alvast een poppenwagen gegeven.. ze kon nog niet echt lopen.. maar toen dat wel lukte gebruikte ze hem als loopkar! en een pop (die hadden we al) was zo vanaf 1,5 echt haar favouriet. ook kreeg ze van opa en oma een zandbak. En van de andere vistite boekjes..stiften..little people spullen. Suc 6 ermee

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    -Loopkar
    -Loopfietsje
    -Poppenwagen
    -Boekjes (kun je er nooit genoeg van hebben;))
    -Zandbak
    -Bad/douche speelgoed
    -Blokken
    -Duplo
    -Little people
    -Eigen stoeltje
    -Dvd's
    -Pop
    -Muziek tv
    -Xylofoon
    -Kralenspiraal

Keuze genoeg toch:)

9. MamaVanGilani

Kralen spiraal en hobbelpaardje heeft ze nog niet;) hihi..

Nou het komt zo onze dochter is heel lang heel erg ziek geweest, ziekenhuis in ziekenhuis uit, onderzoek hier onderzoek daar, mri scans, EEG's enz.. en zo kreeg ze zoveel kadotjes van familie en ook van onszelf omdat je t zo sneu vind allemaal.. maar nu weet ik niks meer te geven!

Maar een hobbeldiertje heeft ze nog nie en een kralen spiraal ook nie:)

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier wist ik t ook totaaaal niet! zal wat dingen noemen die we gehad hebben die favoriet zijn ;) of die we later gekocht of gezien hebben! :)

-Sowieso hadden we zelf een loopauto gegeven, mickey mouse clubhouse trein. superleuk ding.

-Hij is helemaal gek van een supersimpel vormenhuis. 6 blokjes met gaten in t dak en t dak kan open en dicht. gaat vanalles in en uit! :p

-Een kassa met vormen en munten, ondanks dat mama gek wordt van t liedje vindt ie ook super! (linda de kassajuffrouw)

-Duplo, altijd leuk en niet kapot te krijgen ;)

-Een doosje met 6 kleine boekjes met babydieren. Boekjes belanden overal en gaan overal mee naartoe en doosje is leuk om in en uit te doen.

-Stapelringen/bakjes. herhaaldelijk leuk ;) zeker samen met mama..

-Ballenbus. Moeten ballen bovenin in en dan rollen ze door de bus naar beneden naar buiten.

-Boekjes.

-Speelding om achter te lopen, van verschillende merken heb je ze.

-Speeltafel

11. MamaVanGilani

Hihi ben ik dus niet de enige;) Maarre je hebt er hele leuke ideetjes tussen staan!!:D

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier had ik tzelfde probleem met niet weten wat te geven maar dat komt omdat ik met mn kraamtijd superveel speelgoed kreeg! dus ik heb t laatste kraamkado uitgepakt (uit de verpakking dus) vlak voor zn verjaardag :) kind had bij elke leeftijdscatagorie wel een paar nieuwe dingen..

Denk dat dat ook veel scheelt ;)

En moet zeggen dat ie toch eigenlijk maar 1 ding heeft gekregen wat ie al had, dus ik wist niks te noemen maar er is ZOVEEL!

Oh en speelgoedbonnen had ik ook als tip genoemd en best een paar gehad.. ideaal omdat ie al zoveel speelgoed had gehad!!

13. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en misschien aan familie dan toch kleertjes vragen of bonnen? Zodat je nu het probleem niet opschuift voor 2/3 jaar ;) .

Boeken zijn ook wel blijven vind ik en kan altijd

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    kledingbon, iets van little people, mega bloks, baby walker, speeltentje euhhh verder kom ik ook even niet hahaha

15. MamaVanGilani

Heeft ze ook al! haha..

Haar kledingkast heb ik pas al helemaal voorzien met nieuwe kleren!! Wat ik zat te denken wat ze nog nie heeft.. is een tafeltje en stoeltje:) Ben gelijk aan t zoeken:)

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Klei! Zou je niet aan denken bij 1 jaar, maar Eva speelt er graag mee en Lisa nu ook al een tijdje. Heeft ze al houten puzzels? Ballentent? Poppen?

17. Romy1979

Oei, dan zijn jullie goed verwend zeg :D
    Maar idd, dat kan natuurlijk ook. Hoeft niet zo te zijn dat je alles zelf geeft.

18. Romy1979

Wij hebben de kralenspiraal bij Ikea vandaan.
    En wat mijn zoontje helemaal te gek vond was van V'tech, leer en lanceerballen baan. Daar heeft ie zich echt heel lang mee vermaakt.

Maar wat sneu voor je dochter en wat heftig voor jullie om zo het eerste jaar te beleven.
    Gaat het nu goed met je dochter?

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    En wat ik eerder schreef boekjes en Duplo (neem aan dat ze niet de hele collectie van Duplo al heeft:p) Daar kun je nooit genoeg van hebben. Je hebt ook een soort Duplo van Hello Kitty erg leuk voor meisjes:)

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben een 2ehands poppenwagen helemaal opnieuw laten bekleden in onze eigen smaak hij is echt super geworden,

en geld op haar spaarrekening ;)

Share This Page