Mijn haar heb ik nog nooit geverfd en ik laat het 1x per jaar knippen ofzo. Make-up doe ik alleen op naar een feestje of bruiloft, maar nog niet eens naar gewoon een verjaardag. Ik heb eerder wel make-up gedragen maar ik wreef het dan altijd per ongeluk uit en ik vond het vervelend zitten. Ik vond mezelf ook altijd er moe uitzien als ik het niet droeg. Nu vind ik mezelf een veel beter uitzien, mijn huid is echt gezonder geworden en ik zorg er nu voor dat ik genoeg slaap en genoeg drink, dat scheelt een hoop. Nagellak doe ik ook nooit, eerder ook wel gedaan maar mijn nagels breken ervan af en ik vind het nu niet meer mooi. Scheren: het liefst zou ik dit helemaal niet doen. Oksels doe ik wel anders gaan ze op mijn werk klagen denk ik. De rest ook, helaas omdat ik zoveel haargroei heb waardoor ik me er echt niet prettig bij voel om me niet te scheren. Dat vind ik ook echt het enige aan mijn lichaam waar ik helemaal niet blij mee ben. Ik ben er nu wel wat lakser in geworden, voor mijn vriend maakt het niet uit dus als ik lange broeken draag scheer ik echt niet altijd mijn benen, maar met een korte broek dus wel.
Altijd make-up. Niet veel, ik doe alleen mijn wenkbrauwen (want teveel geplukt en nu dus zieligjes), poeder en mascara. Mascara wel lekker veel trouwens, ik houd van opvallende, dramatische wimpers, alhoewel je dat bij mij net wat minder goed ziet omdat ik een bril draag. Ik verdraag helaas geen lenzen meer. In de winter doe ik ook nog een laagje bb-Cream op, maar nu ik een beetje een kleur op mijn gezicht heb van de zon is dat niet nodig. Nagels: ik heb een jaar of 10 kunstnagels gehad. Zo mooi! Maar het werd me een beetje te duur en ik heb eigenlijk hele mooie en sterke nagels van mezelf. Ik heb graag mooi gelakte nagels, maar nu met de baby erbij kom ik er vaak niet aan toe en als ik er wel tijd voor heb wil ik eigenlijk gewoon lekker op de bank zitten. Misschien dat ik maar weer eens van die gellak laat zetten. Scheren: oksels elke dag. Benen op blote-benen-dagen om de dag, maar in de winter heb ik soms echt een lekker vachtje. Haren: Ik verf mijn haren nooit. Ik vind zelf dat ik een erg mooie haarkleur heb en ik ben nog niet grijs. Af en toe kom ik eens een grijze haar tegen en die trek ik er dan uit met een pincet. Verder heb ik lastig haar, soort van slag/grove krul, met een wat stijlere onderlaag en voorkant en het pluist als de tering. Ik heb het echt bijna nooit los, meestal met een klem de bovenhelft vast. Of als het erg warm is in een knot bovenop mijn hoofd. Het is namelijk ook nog eens heel dik en als het los hangt in die hitte dan trek ik dat echt niet.
Ik hou van verzorgd, maar ik ben absoluut geen meisje-meisje. Ik scheer mij, ik houd mijn nagels erg kort. Nooit nagellak. Ik heb heb lang haar dat ik borstel maar ik doe er verder niets mee. Laat het hangen. Ik douche elke ochtend. Ik gebruik deo en een luchtje. Ik doe bijna nooit make-up op. Soms beetje mascara. That’s it. Ik draag wel weer jurkjes maar meestal met grappige of kleurige printjes van King Louie, Tante Betsy of Blutsgeschwisters.
Haha, zo was er ooit 1 die bij mij in de Amo die zat bij de opkomstdag met lange acryl nagels das ook een beste uitdaging Doei vrouwelijkheid hallo gewoon ploeteren en zand onder je nageltjes en dan vooral niet te spreken over je nagelriemen na een weekje smeren met camo in het bos ontstoken als de tierelier
vanaf mijn 13e tot 16e dagelijks make up maar nooit geen foundation en vanaf mijn 16e tot 21st af en toe en vanaf 21st tot nu bijna 31st eigenlijk bijna nooit alleen met speciale gelegenheden nagels zagen er vanaf mn 13 tot 18e altijd top uit en sindsdien alleen maar kort zonder nagellak haren vanaf mijn 13e tot 25st intensief geverft en nu mijn eigen haarkleur soms wil ik wel weer verven maar dan denk ik eraan hoe lang het duurt om mijn eigen kleur weer terug te krijgen en denk dan laat maar zo goed is t toch allemaal nie voor mn gaat
Make up alleen in de zomer wat foundation om m'n witte onderlip te verbergen. Vitiligo. Of tja onder m'n lip is het wit. Nagellak echt niet. Ooit 1 keer van die acryl nagels gehad, op dag 2 was de helft al afgebroken en het lag echt niet aan degene die het gemaakt had. Ook hou ik m'n nagels kort. Scheren wel natuurlijk. Vind beharing echt helemaal niks. ook gewoon normaal verzorgd maar ben wel niet echt een modepopje. Beetje converse type achtig. Sportiever uiterlijk. Draag ook graag petten maar momenteel heb ik geen leuke. Ga maar weer eens eentje zoeken. Ik sta daar ook echt mee.
Make-up: Getinte dagcreme, blush en mascara draag ik elke dag. Ook als ik de hele dag thuis ben. Vind het ook heerlijk om mij lekker op te doffen voor een feestje / etentje. Voordat ik naar de sportschool ga haal ik altijd mijn make-up er af, maar dat is eigenlijk de enige plek waar ik met een ’naakt’ gezicht heen ga. Haar: Verven en knippen elke 3 maand, tenzij eerder nodig is. Helaas is mijn haar heel stijl, fijn en glad en kan ik er dus weinig mee qua krullen, opsteken, vlechten, etc. want dat zakt heel snel uit. Dus draag het vooral los, of met een knipje. Nagels: Kort en ongelakt, dat is verplicht op het werk. Teennagels lak ik wel met ‘slipper weer’. Scheren: Wil alles kaal hebben, dus zo gauw het nodig is doe ik dat.
Ik deed vroeger ook meer aan mn uiterlijk dan nu. Vooral sinds mn jongste dochter is de motivatie net wat minder. Naar werk draag ik wel altijd make-up en zorg ik dat mn nagels er verzorgd uitzien. Thuis draag ik soms make-up. Ik heb mn haar vanaf mn 15 tot vlak na de geboorte van mn jongste eigenlijk altijd geverfd. Ben er toen meegestopt, deels uit luiigheid en deels omdat ik mn eigen kleur eigenlijk best te pruimen vond. Begin misschien weer met verven wanneer ik grijs worst. Ik vind het nog steeds wel belangrijk er verzorgd uit te zien, maar ben een veel minder grote ijdeltuit. Dit komt denk ik door de combi van druk, druk, druk en dat er minder eer te behalen valt, omdat ik sowieso wat minder mooi/aantrekkelijk ben dan 15 geleden, hahaha. Ik vind het tegenwoordig vaak zelfs leuker om voor mn dochters dan voor mezelf te shoppen.
Ik draag regelmatig oogschaduw, mascara, lipstick/ lipgloss, maar er zijn dagen dat ik niet verder kom dan een mascara, een kleurtje op de lippen en een lekker geurtje. Iedere dag scheren, groeit snel en donker behaard. Nagels lakken alleen bij feestjes.
Make up draag ik alleen met feestjes. Heb ook het idee dat het niet 'nodig' is, heb lange, donkere wimpers, uitgesproken lippen en een gave huid van mezelf. Maar goed, er zijn vast mensen die vinden dat ik make up zou moeten dragen. Scheren om de dag denk ik, ook in de winter. Vind dat voor mijn man wel zo leuk. Nagellak heel zelden . Moet voor diensten ook korte schone nagels hebben.
Make-up elke dag. Ik de zomer alleen mascara, oogpotloot en wenkbrauwen. In de winter ook foundation. Nagellak met mooi weer mijn teennagels. Toen ik op school zat wel altijd mijn vingernagels. Maar ik lakte ze dan ook altijd in de klas. Commetaar krijg ik wanneer ik geen make-up draag 'wat zie je er moe uit'. Scheren wanneer ik zin heb..
Ik draag vrijwel elke dag make up. Een foundation, mascara, eyeliner, oogpotlood en lipgloss. Soms dagen dat ik enkel mascara aanbreng, vind me dat ook prima staan. Elke 6 weken naar de kapper voor verven en knippen. Dagelijks stylen. (Stijltang) Nagels altijd gelakt. Handen momenteel gellak en teennagels zelf gelakt. Dagelijks alles scheren. Elke dag insmeren met bodylotion en regelmatig scrubben. Dit is allemaal zo routine werk.. zelfde als ontbijten. Make up heb ik er in 3 minuten opzitten.
Als ik werk of een afspraak buiten de deur heb heb ik altijd make-up op. Niet veel, alleen wat oogmake-up. Nu ik verlof heb en dus veel thuis ben maak ik me niet op. Foundation enzo gebruik ik nooit. Zelfs op mijn trouwdag niet. Als mensen me alleen met make-up kennen en ze zien me zonder vragen ze wel eens of ik moe ben maar vaak zien ze het niet eens. Terwijl ik het een wereld van verschil vind. Ik kijk veel frisser uit mijn ogen met een beetje make-up. Nagellak deed ik in mijn tienerjaren veel. Als ik uit ging dronk ik alleen drankjes waarvan de kleur bij mijn nagellak pastte. Nu doe ik het nooit meer. Het gaat veel te snel bladderen. Soms voor een feest een transparant glansje zodat het wat verzorgder oogt. Ik ga eens per drie maanden naar de kapper en laat mijn haar altijd highlighten. Met verf, geen blondeerspul want dat is te heftig voor mijn haar en ik hou niet van die hele lichte zebrastrepen. Over mijn haar krijg ik altijd complimenten. Toch zit het doordeweeks altijd in een simpele staart of opgestoken met een speld. Benen, oksels en bikinilijn scheer ik met slecht weer twee keer (minimaal één keer) per week en met mooi weer om de dag. Die kl*tehaartjes groeien bij mij veel te snel. Stoppels vind ik verschrikkelijk, vooral bij blote benen.
Nagellak wel, makeup nooit. Haren verfde ik altijd, maar nu ook niet meer. Wenkbrauwen epileren 2 keer per week. Scheren tja, zou ik vaker mogen doen maar met een baby is het gewoon lastig om daar echt de tijd voor te nemen vind ik haha!
Make up: af en toe mascara, heb van mijzelf een gave huid, volle lippen en donkere lange wimpers.. scheelt vast een hoop! Kapper wanneer nodig Nagels: vingernagels lak ik niet, teennagels wel en die moeten ook altijd keurig zijn. Vind het zooo lelijk als ik vrouwen met slippers of sandalen zie zonder gelakte nagels . De teennagels van mijn dochters lak ik ook maar alleen in de zomermaanden (vanaf ongeveer 2 jaar) Scheren: Scheer mij 3x per week, en dan ook echt alles.
Kapper elke 5 weken, ook omdat ik een kort koppie heb. En verven om de 10 weken. Scheer bijna Elke douche beurt mijn oksels en benen. Nagellak op de tenen, staat nu zo leuk in de sandalen en slippers. Buiten het hooikoorts seizoen altijd mascara op . Elke dag geurtje op. Heb ik een feestje dan speel ik graag met make up en draag dan graag een mooie lipstick.
Ik draag graag make-up. Sowieso altijd een strakke winged eyeliner en mascara Vind ik heerlijk om te doen. Ik draag altijd sieraden, sowieso oorbellen en een horloge, vaak ook nog een ketting of armband. Regelmatig nagellak en soms lippenstift. Ik verf mijn haar elke 2 maanden en dan ga ik ook naar de kapper. Ik epileer mijn wenkbrauwen niet. Ik hou van mijn dikke, donkere wenkbrauwen Ik pluk wel mijn snor weg. Scheren doe ik soms periodes wel en dan laat ik het weer een periode staan, net waar ik zin heb. Soms scheer ik wel mijn benen, maar niet mijn oksels. Daarin varieer ik. Ik kan mezelf echt goed voelen als ik het laat staan en ook heel fijn vinden als alles glad is.
bijna elke dag poeder. eyeliner en mascara. misschien 5x per jaar niet. als ik ziek ben. nagels zijn gemiddeld lang maar lakken zelden. geen zin in. wel altijd schone nagels. scheren elke douchebeurt. hier zomer en winter nergens oerwouden. haren verven 1x per 6 weken. knippen 3 tot 4x per jaar puntjes. verder doe ik niets. wel elke dag haren netjes van los tot opsteken en altijd matchende oorbellen bij mn outfit