Ik gebruik nooit make-up en nagellak, nooit commentaar op gehad. Wel op mijn kleding, mijn moeder hoopt nog steeds vergeefs dat ik rokken/jurken/Disigual-kleding ga dragen en een collega vond het écht niet kunnen dat ik al maandenlang rondliep met een scheur in mijn schoen. Daar had ze ook wel gelijk in maar ik vind schoenen kopen zo vreselijk, ze zitten nooit lekker
Ik gebruik altijd make Up en nagellak Zonder vind ik echt helemaal niks. Ik hou van verzorging! Het is ook mijn hobby
Als 's morgens alles mee zit dan het hele ratte plan alleen is dat de laatste tijd niet aan de orde dus ga ik zelfs zonder borstel te zien wel eens uit de deur ...
Als ik afspreek met klanten trok ik meestal andere nog minder lekker zittende schoenen aan. Maar op zich wil ik er op mijn werk wel een beetje netjes uitzien (draag meestal nette spijkerbroek en jasje of blouse), dus heb me er uiteindelijk wel toe gezet om nieuwe schoenen te kopen. Kwam ik er de dag erna achter dat er een scheur zit in mijn jas. Zucht
Ik draag nooit make up. Ben er niet het type voor. En omdat ik het nooit draag, kan ik het ook niet goed aanbrengen. Als ik een enkele keer wel eens wat wil vooreen speciale gelegenheid sta ik dan ook behoorlijk te hannessen en zo mooi als bij anderen wordt het echt niet. Als mijn dochter over een paar jaar make up wil gaan dragen, mag mijn zus het haar leren! Nagellak doe ik alleen soms in de zomer op mijn teennagels. Scheren hou ik in de zomer een stuk beter bij dan in de winter. Wat een gedoe! Haren verf ik nooit. Ook te veel gedoe. Bevendien is het duur als je het bij wil houden. Ik vind mijn eigen kleur gewoon mooi. En anderen geloof ik ook, want ik heb meerdere keren de vraag gehad welk kleurtje dit is. Ik begin wel steeds meer grijze haren te krijgen, maar die zijn helemaal spierwit. Ik hoop dat ik "mooi grijs" word.
Make-up, alleen mascara en oogschaduw, soms eyeliner. Geen poeders of foundation en geen lipgloss/stift. In de winter weleens bb of cc cream om wat minder wit te zijn. Nagels, tenen gelakt, handen niet (is niet handig met mijn werk) Scheren, Door het sporten in korte broek en hemd of badpak scheer ik in de zomer dagelijks of om de dag. Benen, bikinilijn en oksels hou ik dan netjes bij. In de winter is dit wel minder netjes, en minder vaak dan in de zomer. Haar verven, als ik er zin in heb gaat er in de zomer een coupesoleil of high/low lights doorheen. Maar verf het niet 1 kleur, wat dan bijgehouden moet worden.